8 RONDES OF VERDER...WIE OOK???

Mama2006: een gelukkige verjaardag voor die meid van je!
Vond het ook wel aangenaam om die ovutesten te gebruiken en te weten wanneer je het vruchtbaarst bent, zeker als je zo'n onregelmatige cyclus hebt als ik!
Ik duim alvast dat die zwemmertjes toch nog de goeie kant hebben gekozen hoor!

Debbie, hopelijk kunnen jullie gezellig blijven doorproberen hé!

HIhi wat is het hier rustig!

Och ja, had zaterdag weer zo'n bui en heb dus maar een fopspeen van Tijgetje gekocht. Heb deze dan aan mijn ventje gegeven en gezegd: Hoop dat ie geluk brengt! Mijn hoofd slaat soms op hol denk ik!
Maar ja, wie weet help't hé!

Groetjes en slaapwel!

Babeken

mama 2006 nog gefeliciteerd met dochtertje gaat had he met die kleintjes? klets jij ook mee op het zomer2006 forum dan?

ik denk als het deze maand weer niet raak is ik ook maar is   die ovulatietesten   ga gebruiken

babeken nou hoop dat die speen gelukt brengt hahaha...

debbie hoopt inderdaad niet dat je een pauze hoeft in te lassen voor die medicijnen dat zou jammer zijn

nou allemaal een fijne dag

Effe snel berichtje, want moet eigenlijk klaarmaken om te gaan lopen!
Maar zag dat we al op de 2e pagina stonden en dat kan niet zijn hé dames!

Hmmm wat is het hier rustig... en heb zelf eigenlijk ook geen nieuwtjes.
Kom straks nog wel eens piepen!

Groetjes

Het is hier inderdaad erg rustig. Heb vanmiddag ook al gespiekt op mijn werk maar weinig nieuws sinds gisteravond.

Gisteravond lekker geklust. Ja je kan maar op tijd beginnen. hihi.

Had vandaag mijn laatste werkdagje. Vanmiddag met een collega gevierd want zij heeft nu ook vakantie. Even lekker wezen snacken bij de snackbar. Nu dus ruim twee weken vrij. Heerlijk zeg. Ben ik echt aan toe. Morgen nog even de laatste klusjes in huis en de tassen inpakken want dan kunnen we vrijdag op tijd naar ons vakantieadresje. Kan helaas de laptop niet meenemen dus krijg vast ontwenningsverschijnselen tijdens de vakantie.

Heb op het moment niet meer te melden.

Prettige avond allemaal.

Debbie

Hey meiden

Bedankt voor jullie felicitatie voor mijn meidje!!!!!

@Bears lekker vakantie, ben vanavond ook wezen snacken lekker hé!!
Gaf die prednison nog problemen of niet??

@Babeken het is inderdaad rustig hier, wordt dichterbij de NOD's wel drukker denk ik.

@Mira nee, daar kom ik nooit meer op, is zo in 1x gestopt, waarom weet ik eigenlijk niet.

Hoe ist met Happy en Joepie??

Ik ben aan het wachten tot NOD, saai.

Liefs Mama2006

Hey mama, hier ben ik ook nog ff hoor ! Ik kan dit echt niet bijhouden, sorry. Reageer hier maar niet meer en anders wel maar alleen op joepie en op jou. Staat misschien niet zo vriendelijk maar, zeker nu de dagen dat ik werk kan ik met moeite de babes bijhouden ! Het voordeel van dat andere topic was voor mij echt dat het overzichtelijk was met zn drieen.........ik vind het ook niet eerlijk om hier mn verhaal neer te zetten en verder op niemand te reageren......misschien anders een optie om een topic te openen met onze drie namen ? Ik hoor het wel....ik lees hier nog wel iig ! Nu aan het wachten tot je nod, saai he meis.........hier ook weer bijna.....vandaag of morgen nog klussen en dan zit het er weer op.............Ik hou je hoe dan ook in de gaten hoor hahahaha. Joepie, waar zit je meisje ? Alles goed met je ?

Fijne dag...liefs happy

Goedemorgen meiden,

Ik ben lekker een dagje vrij vandaag! Heerlijk, geniet er lekker van, kom net uit bed rollen, hihi!

Mama, gefeliciteerd nog met de verjaardag van je kleine meid! (was het toch he??)
2 jaar alweer, gaat snel he?

Happy, ik vind dat een prima idee, want het is ook moeilijk om zo alles bij te houden, dat heb ik ook wel...Ik ga hem zo openen!

Bears, volgens mij was jij het? Wat balen dat je mannetje weer met prednison moet beginnnen. Hebben jullie al nagevraagd of het kwaad kon met het zwanger worden?
Ik duim voor jullie!

Ik weet het nu al niet meer...heb een geheugen van zo'n ding met gaatjes...(voor de kenners onder ons, was een line van Herman Finkers)
Hier gaat alles z'n gangetje, ben bijna van mijn ongesteldheid af, dus dan gaan we beginnen voor ronde 8! Volgens Happy mijn ronde! hihi!!!

Ga ff ontbijten!

Fijne dag meiden!

Liefs Joepie

ik ben vandaag ook heerlijk een dagje vrij vanmorgen met een vriendin boodschappe wezen doen in duitsland

oh oeps ik was zo druk me alles na te lezen op computer datg ik helemaal vergat dat er ook nogg wat in de oven zat hahaha maar is goed gegaan hoor

joepie ik hoop dat het klopt zou natuurlijk super zijn  ik zal voor je duimen!   maar happy hoe lang duurd het nog bij mij? hahahaha...

bears heb je het nog gevraagd over de medicijnen?

Terug
Bovenaan