8 Septmeber NOD!

A

Anoniem

Guest
Hallo Maisie,   Suuske76, Faye,  Jasmijn75 &  Emmie,

morgen onze NOD, succes allemaal en hopen de duiveltjes weg blijven!!

Groetjes,

CIBI

Hallo

Ik wist niet dat er zoveel waren met dezelfde NOD als ik! Leuk en spannend he!

Het is voor mij natuurlijk pas de 2de ronde dus ik heb het gevoel dat ik nog niet teleurgeteld mag zijn als   morgen de rode duivels gewoon komen! Maar ik ben dat denk ik stiekem toch wel.

Ik heb vandaag alleen zo'n vaag misselijk gevoel, maar ik denk dat dat van de zenuwen is!

Ik kan niet wachten!!!!!!

Liefs, Faye

He Faye,

Nou ik zit pas in de 1e ronde en ben ook best een beetje nerveus hoor, heb afgelopen dagen alle gevoelens, pijntjes etc al gevoeld maar heb nu toch het gevoel dat de duivels bij mij morgen weer op bezoek komen. Nou ja kunnen we nog even oefenen met klussen, ook geen straf HAHAHA!!!

Succes en ik hou je op de hoogte!

groetjes CIBI

Nou volgens mij komt tie bij mij er ook al aan! ik heb echt een hekel aan die puntmuts! ik voel het alweer hoor,maar wel  was vvanmorgen heel misselijk, en kan ook niet meer tegen de rook van de shaggies van mijn man, ??? mijn temp is 36.7 37.00 elkekeer, is dat goed?? of juist niet?? we zullen maar het goeie hopen he! en hoe staat het bij jullie??? Sterkte allemaal he! Ik ga de hele nacht duimen vvoor iedereen! Liefs Em

Nou volgens mij komt tie bij mij er ook al aan! ik heb echt een hekel aan die puntmuts! ik voel het alweer hoor,maar wel  was vvanmorgen heel misselijk, en kan ook niet meer tegen de rook van de shaggies van mijn man, ??? mijn temp is 36.7 37.00 elkekeer, is dat goed?? of juist niet?? we zullen maar het goeie hopen he! en hoe staat het bij jullie??? Sterkte allemaal he! Ik ga de hele nacht duimen vvoor iedereen! Liefs Em

Hallo allemaal.

Ik ben echt helemaal niet met dat temperaturen bezig! Ik zou niet eens weten hoe ik kan zien dat ik een eisprong heb!
Ik weet wel dat je een speciale tabel ervoor hebt. Misschien dat iemand weet waar ik die vandaan kan halen en hoe ik precies weet dat het allemaal goed gaat!

Ik hoop natuurlijk dat ik die informatie niet nodig blijk te hebben! Hi hi. Maar ik denk tch niet dat ik deze maand geluk heb! Ik ben namelijk niet zo'n geluksvogel. Helaas.

Ik ben zo blij dat ik eindelijk eens met mensen kan praten die zich precies hetzelfde voelen als ik!

Houden jullie me allemaal op de hoogte mogen?

Dikke kus, Faye

He hallo,

Temperaturen ben ik ook nog niet mee bezig maar wat ik zo lees is dat ook per persoon verschillend! Nou in ieder geval succes allemaal morgen!!

Gr. CIBI

Hee Faye

Kleine troost:
Iedereen hier denkt wel eens dat ze nooit geluk zal hebben. Maar toch gebeurt het vaak hoor, dat we lezen van iemand die zwanger is......

Voor jullie allemaal

Heel veel liefs Annet

Terug
Bovenaan