8 Septmeber NOD!

Hallo meiden,

Heel erg bedankt CIBI maar voor mij wordt het ronde 2. Maar voor jullie ga
ik nog heel hard duimen. xxx

He Jasmijn,

Jammer voor je en ik vrees dat ik met je mee ga voor de tweede ronde hoor, ze zijn er nog niet maar ik voel ze gewoon aankomen!! wel al een tampontest gedaan, nog niets, maar normaal komt het ook pas tegen de avond dus dat zegt ook niet zo veel!

Gr.
Cibi

Nou, ik heb een cyclus om jaloers op te worden: keurig op de 28e dag hebben ze zich aangekondigd. Dat betekent helaas wel dat ik dus door ga voor ronde 7

Mijn NOD is een MED geworden: Misschien Eerste Dag.
Tenslotte telt die dag al mee als ze straks gaan rekenen hoelang je zwanger bent.

Ik hoop dat jullie meer succes hebben deze ronde!

Groetjes, Maisie
(36, ronde 7, 1e kindje, NOD 5 oktober)

Volgens mij zijn Emmie, Faye en ik nog over toch?? Rest is inmiddels door naar de volgende ronde (klinkt wel als een quiz, was het maar zo leuk ). Nou Dames succes en de rest..... Succes met klussen deze maand!!!

Groetjes,
CIBI

Hoi Hoi Allemaal, ga steeds met angst en beven naar het toilet, en nog steeds niks, tampontest ook niks, misschien heb ik een kansje?? ik hoop het zo! anders naar ronde 9! heb wel super goeie neus opeens! kan niet meer tegen rook! heb zelf 3 weken geleden nog gerookt as een ketter! niet te geloven! ook liep ik net langs de afrikaantjes in de tuin, denk ik jakkes wat stinken die dingen eigelijk!! nou ja! ik heb die dingen nog nooit geroken!!! maar ja, ik moet het eerst nog zien! veel succes de rest! nieuwe ronde nieuwe kansen! zo hou ik ook altijd de moed er maar in! doeg allemaal!

Kuzz Em

Hoi Emmie,

Spannend hoor en klinkt erg hoopvol! Ik duim voor je. hier ook nog steeds niets dus ga ook nog steeds vol zenuwen naar de WC

Gr. CIBI

Hoi meiden,
Hoe is het nu, Wat een dag is je NOD he.\Op een gegeven moment durf je gewoon helemaal niet meer naar de toilet te gaan...hehe.

Em, klinkt allemaal heel spannend. Ik duim hard voor je.

succes allemaal vandaag en de volgende dagen (die vind ik zowat nog erger...)

danielle

He Danielle,

Iedereen hier vindt al dat ik wel erg vaak naar het toilet ga. Denk steeds dat ik de rode duivels voel maar tot nu toe nog niets. las dat jij zaterdag (weer) gaat testen. Heel veel succes en hou ons op de hoogte!!

Groetje

CIBI

Terug
Bovenaan