8 Septmeber NOD!

Ha Meiden!
ook nog niks bij mij, ik ben super zenuwachtig, durf amper naar de wc...gruwel, vol lof over iedereen die al week 2 weken of nog langer in de spanning zitten!   hoe houden jullie dat in vredesnaam vol!!! Nou ik hoop dat ze nu eindelijk eens weg blijven! duimen he!!
slaap lekker allemaal! Liefs Emmie

Hoi meiden,
Hoe is het vandaag? beetje kunnen slapen? en de rode duivels?
Ik duim voor jullie

ik herken jullie gevoel en jullie angst. Ben zelf ook pas net gestopt met de pil, maar inmiddels 5 dagen over tijd. Gruwelijk misselijk, hoge temp, en nog allerlei kwaaltjes. Geen teken van de rode duivels....het lijkt er alle schijn van te hebben. Maar ook ik durf nauwelijks te hopen. Had dinsdag negatieve test, ga morgenochtend nieuwe poging doen.... met angst en beven......

Liefs,
Danielle

Ben net nog even naar het toilet geweest maar nog steeds niets.

Toch geen echte zenuwen dat het raak zal zijn want ben nog maar net gestopt en misschien is mijn cyclus toch niet zo regelmatig als ik dacht!! (neemt niet weg dat ik het stiekem wel hoop hoor!!!) Had een paar dagen geleden wel allemaal vage klachten maar nu niets meer! Nou ja ik wacht nog tot Zondag en als het er dan nog niet is dan ga ik een test doen!!

Groeten en Danielle succes!! emmie en Faye, bij jullie al iets te bekennen??

Cibi

Hallo Allemaal! Hier ff Emmie, nog Steeds geeen rode duvels,~!!! vanmorgen wel een test gedaan, maar die was negatief! voel ook nog steeds niks! heb wel echt een hele dikke buik! en mijn darmen  zijn op 1 of andere manier buitensporig bezig!   echt die voel ik zo tekeer gaan of er een kind schopt voor mijn gevoel! heb ook echt telkens honger! of er een kudde varkens in mijn buik zit ofzo!  nou ja we wachten het maar af! ik weet het ook niet! en jullie meiden????? ik hoop dat ze bij jullie ook nog niet gekomen zijn! veel liefs... Em

He Emmie,
Hier ook nog steeds geen rode duivels, ga morgen of zondag een test doen denk ik! Ben niet meer misselijk maar goed dat zegt allemaal niets, we'll see en ik hou jullie op de hoogte!!

Groetje CIBI

Hallo allemaal,

En al rode duivels in aantocht?? Ik hoop het niet voor jullie!!!
Zoals jullie misschien wel al hebben gelezen was mijn test zaterdagochtend positief dus hoop jullie ook zo'n mooie uitlsag toe!!

Groetjes
CIBI

Terug
Bovenaan