8 week maar nu al bolle buik?

<p>Ik ben nu 8 week of iets langer. Dag na kerst de echo met als het goed is de uitgerekende datum. Maar ik vind Mn buik echt al boller, ik heb echt zoiets van nu al? In de avond voel ik me echt boller dan bol en lijk al wel op de helft dan ? tenminste zo voelt het. Nog meer die dit herkennen? Mag me trouwens gelukkig prijzen want heb echt totaal geen kwaaltjes ? ben erg benieuwd of er meer rond de 8 weken zijn en die dit herkennen? </p><p>Liefs </p>

Ik heb dat ook en ben 7 weken. Dacht ook dat het m'n darmen waren ondanks ik totaal geen probleem heb met naar de wc gaan;) maar vanochtend stond ik op de weegschaal en ik schrok..weeg al jaren 55 kg 1,5 week geleden ook nog nu vanochtend 59 kilo en ja zonder ontbijt en kleding?4kilo in bijna 2 weken kan me niet voorstellen dat dat allemaal in m'n darmen zit ?

Ik ben as zaterdag 8 weken zwanger en heb ook een enorme buik savonds. Kan me ook niet voorstellen dat 't m'n darmen zijn want heb gewoon een goede stoelgang en voel m'n darmen niet borrelen. Maarja de baby is nu 2cm cm dus dat kan 't ook niet zijn. Misschien de baarmoeder?! Verder heb ik ook niet echt kwaaltjes. Voel me wel anders en m'n botsten zijn wat gevoeliger

Ik ben as zaterdag 8 weken zwanger en heb ook een enorme buik savonds. Kan me ook niet voorstellen dat 't m'n darmen zijn want heb gewoon een goede stoelgang en voel m'n darmen niet borrelen. Maarja de baby is nu 2cm cm dus dat kan 't ook niet zijn. Misschien de baarmoeder?! Verder heb ik ook niet echt kwaaltjes. Voel me wel anders en m'n botsten zijn wat gevoeliger

Heb ik ook hoor... de riem gaat eerst los en vervolgens de knoop en rits. Het is dan helemaal opgeblazen in de avond. Gewogen heb ik nog niet weer. Zal ik morgen eens doen.  Ik was net goed bezig met afvallen  (7kg eraf van de 20 die ik wil) dus hoop niet dat het er nu al weer bij op komt ? maar ja alles voor het goede doel he en zie daarna wel weer

Terug
Bovenaan