8 week maar nu al bolle buik?

Had ik ook ! Ik ben inmiddela bevallen. Tot een week of 10/11 dacht ik jeetje wat heb ik op sommige momenten al een dikke buik! En iedereen zei dat t mn darmen waren . Ik dacht elke keer: ja joh, daar heb ik helemaal geen last van... in week 12/13 was die buik ineens helemaal weg! Zo gek... en daarna begon het echte groeien. Elke week een foto gemaakt en ik zag mn buik groter worden, het verschil met daarvoor was dat hij niet meer  kleiner werd tussendoor haha! Alleen smorgena bij opstaan viel het vaak mee, gedurende de dag werd hij steeds boller. Schijnt te maken met vocht dat in de nacht aan je lichaam ontrokken wordt...

Dat herken ik ook ja, in het begin voelde ik me al heel snel dikker, toen hoorde ik ook dat de organen zich gaan verplaatsen. Dat klopte ook wel want het zat hoger dan de baarmoeder. Pas sinds week 15/16 zie ik daaronder een piepklein zwangerschapsbuikje komen.

Ik had ook tot aan een week of 10 savonds een enorme opgeblazen buik. Dacht ook: nu al??? Maar waren echt de darmen. Nu met 14 weken totaal geen last meer van en kleding zit weer prima!

Bedankt! Wat veel reacties zeg. Ben zelf wel bang dat bekenden wat gaan zien aan mij. Hopen op geen vragen ?maar snel de 12 week voorbij zien te komen. Vind het toch echt erg om het geheim te moeten houden. 

hier ook! Nu 10 weken. Het scheelt dat het winter is en ik de laatste tijd al iets wijdere kleding ging dragen, of altijd iets van een loshangend vestje. Alleen ik had altijd een riem om, maar nu niet meer. Dus de rand probeer ik te bedekken met een shirtje. ;) 

Hihi echt leuk om te lezen allemaal!Ik ben momenteel 7.2 week zwanger. En heb vanmezelf al wat vetjes op mn buik. Ik hoop dat de baby dit een beetje weg eet! Haha.. ik ga ervanuit dat mijn kringhet niet zo snel door heeft omdat ik afgelopen jaar al veel ben aangekomen?? ik merk zelf nu ook al een beetje dat mijn broeken strakker zitten vooral savonds!Wij hebben het mijn schoon ouders schoonbroer en zus en mijn mama al verteld de rest volgt rond de eerste week van januari en de vrienden pas na de eerste echo.  

Ik ben wel benieuwd of je op de echo 1 of 2 kindjes hebt gezien. Ik was zwanger van een tweeling. Wij hebben met 7+4 weken aan de familie verteld dat ik zwanger was, omdat ik mijn kleding niet meer paste. Ik droeg al zwangerschapskleding. 

Ik heb hetzelfde. Vanaf week 6 zaten mijn eigen broeken niet meer lekker. Zwangerschapskleding is nog te ruim. Dus nu maar vaak een legging met een jurkje. Afgelopen week de echo gehad en het zijn er twee ? nu snap ik wel waarom ik sneller groei.....Ben nu rond de 9 weken. Maandag weer een echo dan weet ik precies hoe ver ik ben. ☺️Wij hebben het nu maar aan iedereen verteld! Kan het toch niet meer verbergen! 

Terug
Bovenaan