8 weken zwanger, niet misselijk

Hoi allemaal, Ik ben inmiddels bijna 9 weken zwanger van ons 1e kindje maar heb totaal nog geen last van misselijkheid.. Maak me er bijna zorgen om, zou alles wel goed gaan..? Zijn er meer dames die niet misselijk zijn? Ik hoop volgende week de termijnecho te kunnen plannen en dan word ik hopelijk wat gerustgesteld.. 16 juli staat een 1e afspraak met verloskundige gepland. Ik heb wel flink gevoelige borsten en er zijn veel geurtjes waar ik echt onpasselijk van word. Groetjes

Ik heb er ook geen last van gehad. 6 zwangerschappen 4 miskramen. Bij de zwangerschappen die goed zijn gegaan was mijn enige kwaal vermoeidheid.  Dus geniet er van!

Ik ben nu 7 weken zwanger en niet misselijk. Maar ik heb wel veel last van mijn darmen (zie andere topic). De laatste paar dagen gaat het weer iets beter.

Ik heb op 13 juli mijn eerste echo. Vind het ook erg spannend. Hoop zo dat het allemaal goed zit daarbinnen.

Hallo, ik ben nu 7,5 weken zwanger en niet misselijk geweest. Ik weet al vanaf week 5 dat ik zwanger ben. En heb tot afgelopen zaterdag telkens geroepen ik heb nergens last van:) maar voel me toch slap vanaf Zondag. Eet de hele dag maar kleine beetjes in de hoop dat ik me fitter ga voelen. Succes bij jullie xx

Ha meis

Inmiddels is mijn dochtertje 4,5 mnd oud en de oudste 8 jaar en bij allebei ben ik niet misselijk geweest dus maak je geen zorgen!  Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar hou in je achterhoofd dat stress schadelijker is voor de groei van je kindje dan wat dan ook.

Succes en ga proberen te genieten wie weet wat voor kwaaltjes er nog komen hihi

Bedankt voor al jullie berichten. Dat stelt me wel wat gerust. Ik had niet gelijk door dat ik zwanger was dus heb eerste 6 weken gewoon gedronken.. Hopelijk gaat dat allemaal goed.

Ik heb nu ook 13 juli mn eerste termijnecho gepland staan,  ben erg benieuwd! Morgen onze ouders het goede nieuws vertellen :)

Hoi Kleintje,

Veel plezier vandaag bij de echo!
Hoe reageerden je ouders??
Ik ben inmiddels 14weken zwanger en ben geen seconde misselijk geweest..het is een kwaaltje waar gelukkig niet iedereen last van hoeft te hebben! :) Ik hoop dat je na vandaag meer kunt gaan genieten!

Nou, ik heb vandaag de eerste echo gehad, bij 8 weken en 2 dagen.

Alles is goed! Het embryo was heel goed te zien, duidelijker dan ik had verwacht, mooi kloppend hartje. Goeie grootte. Werd zelfs op 8 weken 5 dagen geschat. ☺

Ik vind het wel heel spannend hoor, het is nog zo klein en pril.

Vanmorgen was ik trouwens helaas wel misselijk. Nu gaat het wel weer, maar ik voel me redelijk gaar. 😩 Maar ben wel blij!! Haha.

Terug
Bovenaan