8 weken zwanger, niet misselijk

Gefeliciteerd  met jullie zwangerschap.

ik ben nu ook 8 weken zwanger en vanaf 6 weken werd ik beetje misselijk wel veel moe.

met 7 weken doodziek van de misselijkheid heb er medicijnen voor gekregen dat helpt gelukkig goed.

Nu net 8 weken. Vooral veel moe en zeer pijn pijnlijke borsten au au.

nu vrijdag de eerste echo van ons wondertje ♡♡♡♡

Hoi! 
Ik zie dat iedereen hier allang weg is maar ga het toch proberen! Ik ben nu 5 weken zwanger en geen last van misselijkheid, heb nu ook in de avond een beetje last van me buik net alsof ik ongesteld zou moeten worden ook licht bloed verlies gehad , heb 4 mei afspraak staan bij de verloskundige.
Hoop dat jullie me al wat gerust kunnen stellen! Groetjes 

Hoi,

ik had ook geen last van de gebruikelijke kwaaltje. Ik ben nu 39wk zwanger! Aan het begin zou je soms willen dat je dat had omdat je lichaam dan bevestigd dat je zwanger bent... hahahah Licht bloedverlies zou zomaar een innestelingsbloeding kunnen zijn, dat betekend dat het vruchtje een plekje gaat zoeken in de baarmoeder waar het lekker zit. ;-)
Zelf heb ik tot week 16 last gehad van bloedingen, die kwam door een gevoelige baarmoeder mond. Je word er heel onzeker van maar gelukkig is alles goed gekomen. 

Mocht je je heel onzeker voelen en daardoor stress ervaren kan je altijd de VK bellen die is er voor je om zorgen en stress weg te nemen. Zorgen en stress zijn ook niet goed voor je ongeboren kindje. Beter een keer te veel bellen dat je weer relax voelt dat te lang afwachten. Dat is wat mijn VK zegt. ☺️

hopelijk heb je wat aan mijn antwoord.

Ik ben nu meer als 13 weken zwanger (tot 7 weken zwanger geweest van een 2ling) maar ben nooit misselijk geweest alleen erg moe! Dus maak je er geen zorgen om en geniet er juist van!! 

Ik ben nu 17 weken zwanger en mijn enigste kwaaltje was en is dat ik ontzettend veel honger heb.  Verder misselijk  mischien 3 keer geweest van een bepaald luchtje  meer niet. Dus je mag van geluk spreken als dit zo blijft hoor. Lekker van genieten  

Ik ben 28+1 week zwanger en heb nooit last gehad van misselijkheid. Wel verminderde eetlust mbt avond eten. Maar nooit misselijk en nooit overgegeven. Vermoeidheid was echt mijn grootste kwaal. Kwalen zeggen niks over hoe de zwangerschap verloopt. Al heb ik mij er ook heel erg druk en ongerust over gemaakt hoor dus ik snap je helemaal. 

Ik ben 12 weken zwanger en ook niet misselijk geweest, heerlijk! Lijkt me vreselijk om dat continu te zijn! Probeer lekker te genieten!!

Terug
Bovenaan