8 weken zwanger, niet misselijk

ik ben bij me 2 eerdere zwangerschappen niet misselijk geweest en bij deze wel. het zegt dus niks. hoe minder kwaaltjes des te beter

Hoi.
Ik ben al een tijdje met jullie aan het meelezen en moest nu toch echt een keer zelf iets vragen.
Ik ben nu 2 maand gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus was 26 dagen(normaal dus) volgens mijn agenda moest mijn tweede cyclus dus afgelopen zaterdag zijn maar heb afgewacht tot vandaag maandag 8 oktober. Ben nog steeds niet ongi. Ben gisteravond wel eerste keer misselijk geweest en duizelig. Kon de halve nacht niet in slaap komen en het borrelt steeds in mijn buik.  Nu hoop ik natuurlijk het mooiste maar het is zo onzeker omdat ik nu weer helemaal niks voel. Hoe ging dat bij jullie?
Groetjes  

Ik ben nu 2 maand gestopt met de pil. Eerste cyclus was 26 dagen. Dus volgens mijn agenda moest ik afgelopen zaterdag ongi worden maar dat ben ik dus niet. Nu ben ik gisteravond misselijk geweest, dat heeft best een aantal uur geduurd. Ik was ook duizelig en kon de halve nacht niet slapen. Ook rommelt het behoorlijk in mijn buik en heb ik gevoelige tepels. Maar geen pijnlijke borsten. Komt dit bekend voor bij de toekomstige mama's? 

Groetjes

Nu 26 weken zwanger en nog geen moment misselijk geweest of wat dan ook. En alles is goed. Ik zeg,geniet ervan!!!!! :)

Hier net 7 weken en behalve wat "gerommel" helemaal geen kwaaltjes... Ik hoop natuurlijk dat ik er helemaal van gespraard blijf ;). Zijn er mensen bij wie de misselijkheid later pas begon?

Vandaag 8 weken zwanger, en ik heb op wat brandend maagzuur na helemaal nergens last van. 
ik voel me eerlijk gezegd ook helemaal niet zwanger

Terug
Bovenaan