8wkn echo geen hartje..

Even een update, bij mijn huisarts geweest omdat de onzekerheid me stapelgek maakte, huisarts heeft met het ziekenhuis gebeld en de assistente wist te vertellen dat mijn zwangerschap op de dag van echo pas 5wkn en 5dg heen was, en dat het heel goed zou kunnen dat er daarom nog geen hartslag te zien was... pfffff nou goed in feite weet ik nu nog niks maar de huisarts heeft er gelukkig wel voor gezorgd dat ik nu vrijdag weer voor een echo mag ipv dinsdag.
Het blijft dus nog even spannend.
Ondertussen voel ik me nog op en top zwanger en heb ik helemaal geen klachten die op een miskraam kunnen duiden.
Groetjes Ruth

Spannende tijden voor jullie... Maar dus nog goede kans op goede afloop.
Ik herken onzekere tijd: bij 1e zwangerschap met   6 wkn echo gehad ivm heftige buikpijn: er was alleen vruchzakje te zien, geen vruchtje of iets. Gyn vertelde dat t bij duur zwangerschap eigenlijk wel iets zou moeten zitten en dat ze niet kon uitsluiten dat er iets zou gaan groeien. 2 wkn erna op herhalingsecho: gelukkig toen een vruchtje met kloppend hartje zichtbaar!! Maar die 2 weken zijn wel heel raar: blij om pos test, maar durft daar niet al te blij mee te zijn, want weet niet wat er verder gebeurt.
Wanneer had je nieuwe echo? Ik duim voor je dat er dan een vruchtje mét goed kloppend hartje t zien is!!
Sterkte met overbruggen van de tijd,
groetjes Mira

Hoi Mira,
Dat was ook de reden dat ik naar de huisarts ben gegaan ik voelde me zo dubbel aan de ene kant moet je afscheid nemen van je zwangerschap zo bracht de gynaecoloog het en aan de andere kant voel ik me ontzettend zwanger.
Nu mag ik dus a.s. vrijdag weer voor een echo er was wel vruchtje te zien maar dus geen kloppend hartje ik hoop echt dat ik vrijdag zekerheid krijg.
Groetjes Ruth

ik had eigenlijk begrepen dat je 8 weken was en geen 5 weken 5 dagen...
maar goed.. datn kan het heel goed dat er nog geen hartje te zien was.

ik heb inmiddels iets meer duidelijkheid..
de clearblue test gaf ZWANGER aan!

succes vrijdag bij de gyn!
Liefs Carina
(die ook de gyn moet gaan bellen nu!)

Hoi Carina,

Allereerst.... GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!
Vanaf eerste dag laatste menstruatie 8 wkn inderdaad ja inmiddels niet meer maar afgelopen vrijdag dan he, ach het is allemaal wat verwarrend alleen is het frustrerende dat de gynaecoloog heel duidelijk was dat het voor 99% kansloos zou zijn en dat blijkt dus achteraf helemaal niet zo zeker.
Ach ik kan gewoon niks anders dan afwachten wat ze er vrijdag van zegt.
Jij in ieder geval supergoed nieuws blij voor je!!
groetjes ruth

hallo,

Ik zal en ik denk iedereen die dit topic heeft gezien voor je duimen, hoop dat je morgen een treintje van een hartje  hoort kloppen, veel succes, duimduimduim.

gr bianca

Terug
Bovenaan