8wkn echo geen hartje..

Hee lieve meiden,
Vanmiddag echo gehad, en helaas, het was niet gegroeid en er was geen hartje te zien.
Het is definitief voorbij, als mijn lichaam het deze week niet afstoot, dan einde van de week een curretage, voel me leeg.
Ik wil jullie bedanken voor jullie lieve berichtjes.
Groetjes Ruth xxx

sterkte ruth!
wat moet de wereld onder je vandaag getrokken zijn toen je de echo had.
probeer het allemaal maar rustig een plaatjes te geven.
ik wilde maar snel snel verder, maar zo werkt het niet. je komt jezelf dat later wel tegen.

als je erover wilt babbelen, erover wilt mopperen, of gewoon een kletspraatje wilt.. dan ben ik er voor je!

sterkte meid!
Carina

Hoi Ruth,

Wat een  rotbericht (en dat is nog zwak uitgedrukt).  
Ik voelde me ook zo leeg en heb zoveel gehuild. Terwijl ik dit typ , komt dat gevoel helemaal terug. Je krijgt toch al een soort band.
Ik wens je veel sterkte met je evt. curettage.
Liefs, Yvette.

nou ruth.. we mogen samen weer de moed gaan verzamelen.. ik heb vanmorgen weer een miskraam gehad.

ik weet niet of ik er nog wel voor durf te gaan.
voor mij is 3 echt te veel!

hoi ruth,
Shit zeg,toch een miskraam... Heb zo hard voor je geduimd dat gyn het tóch bij verkeerde eind zou hebben. Maar helaas... HEEL VEEL STERKTE ermee!!!
En sterkte met natuurlijk verlies of curretage. En erna om dit verlies een plekje te geven.
Mira

en voor carina: nogmaals sterkte! Wat een moeilijk begin van 2008 voor jullie!!!

Lieve Carina,
WAT ONZETTEND ONEERLIJK!!! pff ik kan helaas zeggen ik leef met je mee en begrijp een beetje hoe je je voelt, maar de moed niet opgeven hoor, ooit komt het geluk... ook voor jullie!!!!
Ik ben vanmorgen begonnen met vloeien dus zal 1 dezer dagen het vruchtje wel verliezen neem ik aan, niet echt een idee hoe t werk en hoe lang t duurt maar ik zie wel.
Ik baal ontzettend voor je carina, maar de aanhouder wint, ook al zal je hoofd er nu even helemaal niet naar staan, heel heel veel sterkte en een dikke knuffel!!!

hoi ruth..

ik ben blij dat jij en nog zo positief tegenaan kijkt. na 3 miskramen weet ik even niet waar ik het nog zoeken moet.

ik ga dinsdagmiddag de gyn bellen. dan hoop ik dat ik snel onderzoeken in kan gaan. we willen aan de hand van die resultaten besluiten wat we willen doen.

emotioneel ben ik een wrakje..

wat je miskraam betreft.. bij mij kwam het vrij snel na het beginnen van het bloeverlies af.. daarna nog een aanal dagen vloeien en dan is het vrij snel over... als je meer dan 2 weken vloeit, dan zou ik de huisarts of gyn even bellen.
(beni nmiddels ervaringsdeskundige...)
oja.. bij mij is het bloedverlies anders dan bij een gewone oingi. het komt er meer in kloddertjes uit bij een miskraam. dus niet schrikken als je regelmatig een kloddertje voelt vloeien...

liefs Carina

Terug
Bovenaan