9 dagen overtijd

Hey valerie,  
Ik heb gisteren de huisarts gebeld. Die zegt dat het nog steeds mogelijk is dat ik zwanger ben dus gewoon weer een paar dagen wachten en dan weer testen. Hij zij dat mijn lichaam waarschijnlijk heel langzaam hcg aanmaakt. En dat het nog te vroeg is om te testen. Ik ga dinsdag weer testen en als die dan nog negatief is bel ik de huisarts weer voor een afspraak. Ik ben in de afgelopen 8 maanden 1 keer 5 dagen over tijd geweest die maand had ik veel stres op het werk. 8 maanden geleden gestopt met de pil. Was gelijk regelmatig ongesteld. Dit is voor ons ook de eerste poging. Heb inmiddels veel witte afscheiding. 
Liefs, Sanne 

Hoi Sanne,
Wat spannend allemaal!!
Ik ben sinds December 2017 gestopt met de pil, heeft 8 maanden geduurd voor mijn menstruatie weer regelmatig was, Okt 2018 dus wezen klussen en november 2018 een miskraam gehad bij 4 weken (heel pril nog gelukkig).
Ik zit momenteel op dag 13 en voel me erg misselijk en ook ik heb erg last van witte afscheiding, is ook een beetje slijmerig ... ?.
Wij willen maandag ook weer testen en ff de HA bellen, om te vragen wat hij nu aanraad maar vorige keer had hij gezegd dat ik pas met 3 weken overtijd mocht komen bloed prikken... 

#fingerscrossed??

Hoi Sanne,
Ja 3 weken is lang maar ja, bij mijn vriendin was ie pas bij 3 weken overtijd positief (toen was ze dus 5 weken).
Bij een andere vriendin 6 weken overtijd en toen was ze dus al 8 weken zwanger.. en in die 6 weken had ze ook nog een bloedtest gedaan bij de HA... Best uitzonderlijk natuurlijk maar de hoop is er!
Ik houd je op de hoogte ❤️

Hoi dames! Ik lees graag mee. 
Vandaag is mijn NOD, tot nu toe geen menstruatie te bekennen. Enkel sporadisch bruin bloed verlies, maar daar heb ik al 2 dagen last van. Hebben jullie dat ook? De hele dag denk ik al, nu komt het opgang ik voel het, want heb wel gewoon de krampen, maar telkens niet. Ik ben nu bezig met ronde 10, en elke ronde, ook de 10 jaar dat ik de pil slikte heb ik dit nooit gehad, altijd halve dag bruin bloedverlies en dan rood, of direct rood, maar niet zo.... wat denken jullie? Verder niet echt kwaaltjes, behalve moeheid en maagzuur. 

Groetjes

Hoi BabyAD,
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik verbaas me telkens weer over het vrouwelijke lichaam en ieders cyclus... Het is idd wel gek dat je daar al 2 dagen last van hebt, ik zou het even afwachten hoe moeilijk dat ook is.. en Ronde 10, jeetje wat pittig zeg... Ik vind deze ronde 2 al slopend.. Helaas is het bij mij nu een vroegtijdige miskraam, voor de 2e keer ????. verlies enorm veel bloed en stolsels.. dus ik ga straks de HA bellen en vragen naar een doorverwijzing !! Succes meiden❤️

Hey valerie,
Hoop voor je dat de huisarts je door wil verwijzen. Heel veel sterkte.
Hier nog niks zou gister testen maar kwam er achter dat mijn testen op waren en had gister geen tijd ze te halen. Heb net gehaald. Ga morgen vroeg testen. Ben inmiddels 15 dagen over tijd. 
BabyAD 

Hoe gaat het inmiddels bij jou?
Gr Sanne 

Hoi Allemaal,
Vervelend he die onzekerheden!! Ik zit helaas in precies hetzelfde schuitje..
Inmiddels 7 dagen over tijd. Of ja, mijn cyslus is gemiddeld tussen de 28 en 32, nu zit ik op 27 dus minimaal 5 dagen over tijd. Normaal altijd bruin afvloed twee dagen voor menstruatie en deze twee dagen ook drukkende pijn in mijn tepels. Deze neemt niet af. 
Van alle symtomen is geen sprake momenteel. Wel heb ik de afgelopen dagen ontzettend veel moeten plassen en, beetje onsmakelijk, veel moeten boeren en winden laten. Ook had ik het weekend buikpijn maar dan vooral hoog in de buik, niet te vergelijken met menstruatiepijn. Last van de onderrug ook. 
Vanochtend getest maar helaas negatief....
Konden we maar een luikje in onze buik maken om er soms even in te kunnen kijken!
Ik wacht maar gewoon af, en anders donderdag maar weer testen denk ik.
Ik hoop dat jullie een positieve test hebben :) 

Terug
Bovenaan