9 dagen overtijd

Mayyy, als je cyclus tussen de 27 en 32 dagen is ben je toch nog niet overtijd? Er is mij altijd gezegd dat je pas overtijd bent 1 dag na je langste cyclus.
Heel veel succes allemaal! 

[quote quote=10184065]
Mayyy, als je cyclus tussen de 27 en 32 dagen is ben je toch nog niet overtijd? Er is mij altijd gezegd dat je pas overtijd bent 1 dag na je langste cyclus.
Heel veel succes allemaal!
[/quote]
Maar ik ben nu zeg maar op dag 37, dan ben ik toch (als ik uit ga van 32) 5 dagen overtijd? Of tel ik verkeerd? 

Mayyy klopt je hebt gelijk maar ik je berichtje stond 27 dagen ?

[quote quote=10184026]Hoi Allemaal, Vervelend he die onzekerheden!! Ik zit helaas in precies hetzelfde schuitje.. Inmiddels 7 dagen over tijd. Of ja, mijn cyslus is gemiddeld tussen de 28 en 32, nu zit ik op 27 dus minimaal 5 dagen over tijd. Normaal altijd bruin afvloed twee dagen voor menstruatie en deze twee dagen ook drukkende pijn in mijn tepels. Deze neemt niet af. Van alle symtomen is geen sprake momenteel. Wel heb ik de afgelopen dagen ontzettend veel moeten plassen en, beetje onsmakelijk, veel moeten boeren en winden laten. Ook had ik het weekend buikpijn maar dan vooral hoog in de buik, niet te vergelijken met menstruatiepijn. Last van de onderrug ook. Vanochtend getest maar helaas negatief…. Konden we maar een luikje in onze buik maken om er soms even in te kunnen kijken! Ik wacht maar gewoon af, en anders donderdag maar weer testen denk ik. Ik hoop dat jullie een positieve test hebben [/quote]

Oeps , bedoel 37 ipv 27 ?

[quote quote=10184120]Mayyy klopt je hebt gelijk maar ik je berichtje stond 27 dagen [/quote]
Oeps!!?? Forum en werken gaat niet zo goed samen ?

[quote quote=10184142] Oeps!! Forum en werken gaat niet zo goed samen [/quote]
Bedoelde idd 37?

Terug
Bovenaan