9 weken 3 dagen zwanger en symptomen worden minder

<p>Hey meiden, </p><p>Vandaag 9 weken en 3 dagen zwanger en ik weet niet wat het is maar mijn symptomen worden minder. </p><p>Tot afgelopen zondag was ik enorm moe, af en toe misselijk maar nu ben ik vooral s avonds moe. Ik heb iets meer energie! </p><p>Hebben meer dames daar last van? Wat meer energie is echt super fijn, maar het maakt me ook heel erg onzeker. 26 november hebben we de termijnecho! En stiekem kijk ik daar zo naar uit, want dan zie ik het hartje weer en ben ik minder onzeker.</p><p> </p>

Hi, 
Bij mij gingen de symptomen op en af soms was ik dagenlang moe en soms had ik zo opeens nergens last van. Hier maakte ik mij soms ook zorgen over maar ik ben inmiddels bijna 18 weken zwanger! 
Als je je teveel zorgen maakt gewoon even de vk bellen. Is helemaal niet erg en ze zullen je begrijpen. 

Had ik ook hoor! Ineens deden mijn borsten geen pijn meer enzo! Niks aan de hand. Symptomen komen en gaan, geniet ervan dat je nergens meer last van hebt!

Hi Beautygirl!
Wauw 9 weken alweer gaat snel joh! Ik had precies hetzelfde... en toen werd ik met 12 weken ontzettend misselijk beroerd. 
Al die tijd wel last van pijnlijke tepels gehad en moe. Maar moe was ik altijd al haha! 
Als je twijfelt kun je altijd een echo inplannen? Ik heb dat regelmatig gedaan dan betaalde ik er maar 40 euro extra voor maar kon ik de baby wel weer even zien en het hartje. Ik heb volgens mij met 6,8,10,12,15,20 weken een echo gehad! En dan die van 10 zelf betaald en 15 ook haha ? maar had serieus wel meer rust dus misschien dat je kan googlen?? Liefsss!! 

Symptomen kunnen net zo snel gaan als ze zijn gekomen. Geen zorgen! Ik ben bijna 21 weken zwanger en net een weekje kotsvrij haha. Ik snap dat het je onzeker maakt, maar geloof me dat maandenlang ziek zijn ook geen pretje is.

Ik had ook rond 9 weken eigenlijk nergens meer last van. Dat is zo gebleven en ben nu inmiddels 16 weken. Alles gaat goed met de kleine ?. Maakte me er toen ook zorgen over, maar niet nodig.

Ik heb de Verloskundige gebeld. Want ik maakte me wel een beetje zorgen! 
Als ik me nog steeds onzeker voel, moet ik volgende week weer bellen. Maar dat komt wel goed. Aftellen naar de echo! 
Ze zei ook dat het klopt bij het termijn, dat de symptomen afnemen. 

Terug
Bovenaan