9 weken 3 dagen zwanger en symptomen worden minder

[quote quote=10134867]Zo blij met deze post! Hier nog een, zit op 8.2 weken en nadat ik vorige week amper op mn benen kon staan van de misselijkheid (herleven van auto vakanties naar Spanje vroeger, bah!) heb ik vandaag vol energie andijvieschotel met blauwe kaas gemaakt en van genoten. Met een zweempje buikpijn en grote borsten als enige ‘herinnering’ aan hoe ziek-zwanger ik vorige week was. Woensdag eerste echo, ik hoop maar dat alles goed is![/quote]
Spannend de eerste echo! Ik heb volgende week de tweede echo. Mijn VK zei dat het normaal was dat symptomen minder worden. Helemaal weg zijn deze niet. 

[quote quote=10134875]Mijn symptomen, gevoelige borsten ed. verdwenen al ruim voordat ik mijn eerste echo kreeg. Ik heb getest met wat uiteindelijk 7 weken bleek te zijn. Heb tot aan de echo, ik moest 3 weken wachten, aardig in de stress gezeten. Achteraf gezien nergens voor nodig. Ik ben inmiddels bijna 35 weken zwanger. Mijn enige kwaaltje is vocht in mijn polsen en daardoor carpaal tunnelsyndroom. Verder een voorbeeldige zwangerschap. Daardoor soms moeite om te beseffen dat ik toch echt zwanger ben.[/quote]
Waus 35 weken al. Bijna heb je de kleine in je armen.  Soms besef ik het ook niet! Maar dat gaat komen als ik de kleine ga voelen en de termijn echo heb gehad. 

Dank Beautygirl, inderdaad rete spannend! Het is ook niet dat ik klachtenvrij ben, maar wereld van verschil me vorige week, dus toch een beetje spannend! Of eigenlijk heel veel... Het besef dat ik zwanger ben is er ook nog echt niet, ondanks dat mijn vriend en ik s avonds half hysterisch bezig zijn met dat we papa en mama worden, haha!
Fijn om te horen dat er ook mensen gezond zwanger zijn waarbij de klachten zo snel weg waren, ik hoop dat dit hier ook zo is en blijft. Ik sta voor de klas en ben vorige week zelfs naar huis gegaan omdat ik té gaar was, maar het is vrijwel onmogelijk (goede) vervanging te regelen, dus het liefst werk ik gewoon zelf, mits het allemaal goed gaat. Kan overigens niet wachten om het de klas te vertellen :)

Terug
Bovenaan