9 weken 3 dagen zwanger en symptomen worden minder

[quote quote=10133611]Hi Beautygirl! Wauw 9 weken alweer gaat snel joh! Ik had precies hetzelfde… en toen werd ik met 12 weken ontzettend misselijk beroerd. Al die tijd wel last van pijnlijke tepels gehad en moe. Maar moe was ik altijd al haha! Als je twijfelt kun je altijd een echo inplannen? Ik heb dat regelmatig gedaan dan betaalde ik er maar 40 euro extra voor maar kon ik de baby wel weer even zien en het hartje. Ik heb volgens mij met 6,8,10,12,15,20 weken een echo gehad! En dan die van 10 zelf betaald en 15 ook haha  maar had serieus wel meer rust dus misschien dat je kan googlen?? Liefsss!![/quote]
Het gaat echt snel! Ik tel de dagen af tot 26 november. Hoever ben jij ook alweer?

@ Beautygirl 
Ja en anders gewoon een extra echo dan weet je het zeker! ? Ook heb ik een doptone gekocht zodat ik vanaf 12 weken zelf het hartje kon luisteren als ik even onzeker was... kon het altijd vinden. Ook erg fijn vond ik. 
Ik ben nu 23 weken... kan niet wachten tot het 40 is haha kan niet wachten dat ik haar straks zie! ? 
wanneer ben je uitgerekend??? 
Liefs

dekleinste oh spannend. Dan ben je in feb/maart uitgerekend? 
Ik ben 18 juni uitgerekend dus het duurt nog even. Volgend weekend gaan we het de ouders vertellen eindelijk!! 

Hoi hoi, ik had dat toen ook. Twee dagen later begonnen de symptomen weer... En nu inmiddels 13 weken zwanger en helaas nog steeds misselijk...! Dus, no worries!

@ beautygirl! 
Oh spannend!! Wij hadden het al met de eerst echo 6 weken aan onze ouders verteld... konden het echt niet meer voor houden haha! De rest pas met 12 weken! 
Ik ben 16 Maart uitgerekend... kan niet wachten haha. Jij ??
Willen jullie ook weten wat het word? Juni is ook een mooie maand!!!!

Zo blij met deze post! Hier nog een, zit op 8.2 weken en nadat ik vorige week amper op mn benen kon staan van de misselijkheid (herleven van auto vakanties naar Spanje vroeger, bah!) heb ik vandaag vol energie andijvieschotel met blauwe kaas gemaakt en van genoten. Met een zweempje buikpijn en grote borsten als enige ‘herinnering’ aan hoe ziek-zwanger ik vorige week was. Woensdag eerste echo, ik hoop maar dat alles goed is! 

Mijn symptomen, gevoelige borsten ed. verdwenen al ruim voordat ik mijn eerste echo kreeg. Ik heb getest met wat uiteindelijk 7 weken bleek te zijn. Heb tot aan de echo, ik moest 3 weken wachten, aardig in de stress gezeten. Achteraf gezien nergens voor nodig. Ik ben inmiddels bijna 35 weken zwanger.
Mijn enige kwaaltje is vocht in mijn polsen en daardoor carpaal tunnelsyndroom. Verder een voorbeeldige zwangerschap. Daardoor soms moeite om te beseffen dat ik toch echt zwanger ben. 

K[quote quote=10134737]@ beautygirl! Oh spannend!! Wij hadden het al met de eerst echo 6 weken aan onze ouders verteld… konden het echt niet meer voor houden haha! De rest pas met 12 weken! Ik ben 16 Maart uitgerekend… kan niet wachten haha. Jij ?? Willen jullie ook weten wat het word? Juni is ook een mooie maand!!!![/quote]
Oh, dat is optijd! Wij hebben altijd gezegd dat we een geheimpje willen hebben. Maar ik wil het nu ook echt wel zeggen.
als de termijnecho volgende week niet verandert ven ik 18juni uitgerekend. Ik ben heel blij met de maand juni. Kan ik lekker wandelen met de kleine en is het biet zo’n depri donkere maand. 
Wij willen het zeker weten. Ik denk met de 16 weken echo. Maar dat wil ik volgende week even bespreken met de VK

Terug
Bovenaan