9 weken en afnemende verschijnselen

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier bij de junimama's. 27 juni ben ik uitgerekend. Alleen sinds 2 dagen is mijn misselijkheid helemaal weg en heb ik ook geen pijnlijke borsten meer! Ik vind dit doodeng. Met 6 weken een goede echo gehad, het hartje klopte toen net. Dit vanwege bloedverlies in het begin. Nu maak ik me dus alweer zorgen....gelukkig volgende week de termijnecho. Hopelijk is alles goed. Zijn er meer mama's die al vanaf week 9 minder last van kwaaltjes hebben? Hopelijk duidt het niet op een miskraam.....

Liefs van een bezorgde moeder in spe
 
Hi Koekie,

Heb ik ook hoor. Ben nu 10 weken en de misselijkheid is niet helemaal weg, maar wel aanzienlijk minder geworden tov de afgelopen 4,5 week. Pijnlijke boobs het ik ook al zo'n 2 weken niet meer, maar ze groeien nog wel. Gaat denk alleen minder snel dan in de eerste paar weken, dus heb je er niet zo'n last van.

Kan me voorstellen dat je gaat twijfelen, maar probeer dat niet te doen (makkelijker gezegd dan gedaan, maar dit krijg ikzelf ook de hele tijd te horen. Uiteindelijk geloof je het dan wel hoor) Kwaaltjes komen en gaan en hoeven gelukkig niet continu aanwezig te zijn.

Zelf voel ik nu ook al een bolletje onstaan boven m'n schaambeen, dus baarmoeder is goed aan het groeien. Daar houd ik me nu aan vast. Zolang dat boller wordt, groeit ukkie lekker door.
Blijf vertrouwen hebben in jullie kleine. Die doet zo zijn/haar best om goed te groeien.

Hopelijk geeft de echo je volgende week wat meer rust. Als je het echt niet vertrouwd, dan zou ik gewoon even de vk bellen.

X
 
Bedankt voor de reacties. Jullie herkennen het wel dus. Ik vind het gewoon zo raar dat het zo snel verdwenen is, terwijl ik vanaf 6,5 week eigenlijk constant misselijk was. Nu niet meer. Plus de pijnlijke borsten die niet meer pijnlijk zijn, vind ik het toch maar eng! Niet zo'n zorgen maken, ik weet het! Vertrouwen op onze ukkepuk en mijn lichaam. Liefs!
 
hoi ik ben nu 11 weken en 5 dagen en heb ook steeds minder last van alles alleen mijn bnuik deie groeit wel degelijk
ik maak me daar niet zo druk over ze hebben ook gezegd dat na de eerste 12 weken het allemaal minder word en je weer meer energie krijgt en daaar hou ik me dan maar aan vast
met ondgeveer 30 weken kan het wel weer omslaan tenminste had ik bij mijn eerste
tot die tijd geniet ik lekker van mijn zwangerschap en hoop dat jullie dat ook kunnen en doen

groetjes kelly
 
Bij mij nam het al eerder af. De (ruime) week voor mijn goede echo (9w1d) nam het al af. Werd er ook zenuwachtig van, maar dat bleek dus niet nodig. Bij nader inzien alleen de eerste 2-3 weken na de ontdekking ontzettend gevoelige en pijnlijke borsten gehad - misselijk bijna niet. Daarna steeds iets minder en het is nu bijna weg (11w2d). Sinds de echo maak ik me er geen zorgen meer om!
 
ik had het ook rond 9 weken of 8 misschien als dat ik mijn symtomen afnamen voornamelijk minder pijn in mijn borsten! dus lijkt me niks geks hoor
 
Heel herkenbaar.Ik ben nu 13wk zwanger en voel mij sinds week 10 weer helemaal top.
Verschijnselen nemen dan inderdaad vaak af.Heeft te maken met je hormonen.
Niet iets om je direct zorgen over te maken.
Mijn buikje begint aardig te groeien dus hou mij daar dan ook aan vast.
Vorige week ons wondertje nog bekeken en alles zag er goed uit.
Geniet van ieder moment dat je zwanger bent,want voor je het weet ben je alweer negen maanden verder.
 
Terug
Bovenaan