9 weken en afnemende verschijnselen

Ga vooral op je eigen gevoel af zou ik zeggen.
Heb je een unheimlich gevoel, bel dan je verloskundige op en bespreek het met haar/hem.
Blijf er niet mee rondlopen.
Misselijk ben ik nooit geweest, maar mijn beide echo's waren prima in orde.
Hoop dat alles goed blijft gaan!
 
Ik had met 9 weken veel minder last van mijn borsten. Nu, met 13 weken wel weer meer last. Maar ze lijken dan ook weer extra hard te groeien.
Misselijk kan al met 8 weken minder worden heb ik gehoord.
Maar je schrikt gelijk wel hè.
Hopelijk ben je al wat gerustgesteld door alle reacties en anders gewoon je verloskundige bellen hoor!
 
ik heb vanaf week negen ook minder last van mijn borsten maar ik ga morgen voor de tweede keer naar de verloskundige en volgende week mijn termijnecho ik heb met 6 weken al een echo gehad
heel veel succes met je zwangerschap en geniet ervan
 
Ik ben eerst nog helemaal geen zwangerschaps verschijnselen gehad. Pas in de 2e maand ben ik een maand misselijk en moe geweest en had ik vreselijk pijnlijke borsten. Maar nu ik in de 3e maand zit heb ik bijna nergens last meer van. Alleen de moeheid blijft.

Ben nu 14w+2d zwanger
 
Hoi Koekie,

Mijn verschijnselen nemen sinds week tien ook af. Ben niet meer misselijk en voel me fitter.
Maandag eerste echo, vind het ook spannend eerst maar een kloppend hartje zien!

Succes
 
Hoi allemaal.

Bedankt voor de geruststellende reacties. Maakte me echt wel een beetje ongerust, gelukkig (alweer) voor niets! Woensdag een prachtecho gehad. Alles goed!
De misselijkheid is trouwens ook wel weer een beetje teruggekomen. Was er 2 dagen namelijk helemaal vanaf, maar nu is het er wel weer. In mindere mate gelukkig.

Nu genieten van de zwangerschap en we hebben ook alle mensen op de hoogte gesteld nu. Leuk hoor! Ben nu 11 weken.

Iedereen nog een goede zwangerschap gewenst!
 
Ik vind het geen reden tot paniek, er zijn vrouwen die weken lang hele dagen boven wc's hangen en vrouwen die nergens last van hebben. Bij m'n eerste had ik pijnlijke borsten, nu nooit gehad, net als geen misselijkheid. Alleen maar goed toch als die vervelende klachten afnemen/uitblijven? 
ondertussen evengoed bijna 37w van de tweede. Klachten hoeven niks te zeggen. 
 
Terug
Bovenaan