a.s. zondag nod, SPANNEND!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

A.s. zondag is weer zover, dan heb ik mijn nod, ik heb deze maand niet echt het gevoel dat het raak is, maar het blijft toch weer spannend.
De afgelopen maanden dacht ik elke keer wel dat het raak was, en voelde ik vanalles, maar deze maand heb ik nergens last van. Misschien omdat we vakantie hadden....We hebben daardoor wel flink ons best gedaan, en ik lees van veel meiden dat je lichaam je vaak voor de gek kan houden, dus wie weet??? Iedereen succes dus!!!

veel liefs, sasja

Hoi,

Ik zit n beetje in t zelfde schuitje als jij. Ik heb maandag mn NOD.
We zitten al in onze 9e ronde dus wordt t nu best spannend.
Ik heb alleen nu wel rare klachtjes die  ik nog  niet eerder  heb gehad. Zoals wittige afscheiding, constant een soort "plopjes"in mn onderbuik, en rare krampjes. En af en toe gieren de zenuwen door mn lijf. Gek word ik soms van mezelf. Nu maar tot maandag wachten.... Hoe kom ik de tijd door.
Tis idd raar dat je lijf je enorm voor de gek kan houden. Ik heb ook wel eens gehad dat ik echt dacht ik zwanger was, maar gewoon ongi werd....

Ik sluit me bij jullie aan (als het mag) ik heb ook zondag of maandag mijn nod. Ik houd het maar op maandag. Ik vind het wel super spannend allemaal. Voor ons is het ronde 3 voor eerste kindje  (eigenlijk ronde vier, maar in die eerste ronde zijn we er niet echt voor gegaan dus ik tel maar ronde drie). Ik voel niet echt iets bijzonders wat ik de vorige keren niet voelde. Wel iets gevoelige borsten en ontzettend last van maagzuur. Ook overvloedige (haha) afscheiding en moe, maar ik ben net weer begonnen met werken dus daar kan de moeheid ook van komen.... zucht, afwachten maar he!

Hai,

wat een spannend weekend zeg!!
heel veel succes!!

Ik zal mee helpen duimen, misschien helpt het!!

liefs, Ikky

Spannend allemaal. Ik heb woensdag mijn nod.Had gistermiddag opeens beetje bruineafscheiding. En tampontest druppeltje bloed....?????????Daarna nix meer. Dus ook bij mij gieren de spanningen door mn lijf. Pfff. Zal voor jullie duimen dat het raak is, voor ons allen.

Hoi ,

En, bij iemand al de duiveltjes in zicht? Hier nog niet, we wachten weer af.....

sasja

Terug
Bovenaan