a.s. zondag nod, SPANNEND!!

Ongi nog net niet. Gisteren niets en vanmorgen even krampen en een beetje bruin. Sorry.Had ik eergisteren ook.
Ik zit pas op dag 25. Vorige maand was ik ook op de 25e ongi. Vreemd allemaal. Heb gisteren alvast een voorraadje testjes gehaald. Wordt hier gek van van dat wachten. Ben bang dat we weer teleurgesteld worden.
Sterkte allemaal met wachten.....................

hoi allemaal

Ik herken welk erg veel van wat jullie schrijven. Ik heb maandag of dinsdag mijn NOD. Spannend. Ben ook moe en misselijk, last van maagzuur en kriebels in de maag en heel vies maar ik moet soms boeren en dat heb ik anders nooit.

Marjolein

hoi,

Ook ik sluit me bij jullie aan. Heb dinsdag of woensdag mijn nod en hebben in de vakantie flink ons best gedaan! haha. Maar was vorige maand ook 2 weken overtijd en helaas zijn de rd toch gekomen.. Maar nu nog niks te merken, geen buikpijn. Wel misselijk en zere borsten (maar had ik vorige maand ook) dus maak me nog maar geen illusies. Allemaal heel veel succes met wachten en ik hoop voor ons allemaal dat de rd wegblijven!

Gr. Sam

Hoi allemaal,

Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ik heb als ik het goed heb vandaag mijn NOD, heb nog geen regelmatige cyclus na 't stoppen maar heb nu twee weken geleden volgens mij m'n eisprong gevoeld.
Ben bij vlagen misselijk, heb gespannen borsten en af en toe een raar trekje in de buik.
Ik wacht af of de ongi soms toch nog komt, vorige twee cyclussen precies twee weken nadat ik de eisprong had gevoeld ongi. Hopen maar dat hij nou weg blijft.

groetjes MP

Hoi allemaal,

Nou, hier nog niks, wel wat krampen en zere borsten, maar nog niks... Maar ik heb wel het idee dat ik ongie ga worden, nou ja afwachten maar.

Enne mp, tuurlijk mag je je aansluiten, wacht maar gezellig in spanning met ons mee...

He sam, heb je een fijne vakantie gehad? Wij wel, mag dadelijk weer gaan werken, bah bah. Heb je goed geklust op vakantie.... Nu zitten we weer samen te wachten, hi hi..
Succes!!

sasja

Hey Sasja,

Ja super vakantie gehad! En inderdaad flink ons best gedaan! Moest vandaag helaas ook weer werken. Wel leuk dat we nu weer samen moeten wachten! Hopelijk is het deze ronde raak!!!! Succes met wachten (en hier draaien de duimen)

Liefs Sam

Hoi,

Nou bij mij is het wachten weer voorbij.... Ik ben net ongie geworden. Had ik eigenlijk wel verwacht, maar toch. Stiekem zit het toch in je achterhoofd, zou het.... Op naar ronde 4.

Jullie allemaal veel succes!!!

sasja

Hey Sasja,

Balen joh! Ik verwacht dat ze bij mij ook komen hoor. Heb enorme pijn aan mn borsten (zoals normaal bij de rd) dus sta er niet gek van te kijken als ze bij mij ook langskomen.

Gr. Sam

Terug
Bovenaan