a.s. zondag nod, SPANNEND!!

Hoi Sasja,

Dat is even flink balen, maar kom op, misschien heb je in de volgende ronde meer geluk.
Bij mij nog niets te bekennen wat op een ongi moet lijken, ben nog steeds bij vlagen misselijk, heb zere borsten en pijnlijke steken in de buik wat op bandenpijn lijkt.
Heb besloten zondag te testen, als er nog geen ingi is. Bij drogist zeiden ze dat ik het beste 's ochtends kan testen (Etos merk test), iemand ervaring met het eigen merk test van Etos???

groetjes MP

Ja, leuk is anders...
En bij jullie, nog niks?
Mp, ik heb geen ervaring met het etos eigen merk, maar ik werk zelf in een drogisterij, en de eigen merken zijn vaak net goed als andere merken. Het kan alleen zijn dat als je net zwanger bent, nog niet zoveel hcg in je urine hebt, en dat de test dan aangeeft dat je niet zwanger bent. De testen van clearblue geven sneller aan dat je zwanger bent, ook bij weinig hcg in je urine. Maar veel succes, ik hoop dat het raak is bij jou!!! Hoeveelste ronde is het voor jou?

sasja

Hoi Sasja

Ik ben in april gestopt met de pil, maar doordat ik nog een erg onregelmatige cyclus heb is dit nu m'n derde ronde.
Ik wacht nog tot het weekend met testen, wil het wel graag doen als mijn man er ook is.

groetjes MP

Terug
Bovenaan