AAAAAAAAHHHHHH niet weer!!!!!

Hey Annet,

Zo'n B&J ijsje zou me nu wel goed doen. Als het maar veeel chocola is.
Nou je het zegt... kreeg gisteren een onwijze choco-attack. Heb ik altijd als ik ongesteld wordt/ben.
Ennieweej, aan die vent van me heb ik dus absoluut geen steun. De zak. Hij krijgt het niet eens over z'n lippen iets van "helaas" of "jammer" te zeggen . En dan begint ie tot overmaat van ramp nog tegen me te katten ook. Zou haast denken dat hij ongesteld is .
Maar goed, aangezien jou menstruatie niet doorzet heb ik de hoop maar op jou gevestigd. Het wordt onderhand wel tijd he?!
Ik zou trouwens nog niet testen als ik jou was hoor. Probeer het nog even vol te houden!! Als je nu een innesteling hebt zou je toch zeker nog een dag of 10 moeten wachten (ik hoor je al roepen "waaaaaat, zo lang!").

Succes!

TeHa

Hoi Netje,

Ik hoop deze maand echt op een wonder voor jou!
Ik zit me helemaal suf te duimen want het is nu gewoon echt jou beurt!
Hoop dat het een innesteling is en dat het helemaal goed gaat komen!

Dikke knuffel Bibbi

Hahahahahaha heb jij even gelijk!!!!!1
Dat ga ik echt niet halen hoor. Van het weekend zal het toch echt gaan gebeuren. Dan zijn we ook lekker met z'n tweetjes (het hele weekend zowaar) dus dan moet het maar kunnen.
het lijkt inderdaad weer weg te gaan dus de spanning begint goed door te breken nu...

Hee wat lullig dat je vriend/man (weet niet meer hihi) zo onaardig doet. Ik moet eerlijk bekennen dat mijn mannetje ook niet altijd even goed weet wat hij met me aan moet, maar hij probeert het wel altijd. Moet wel heel naar zijn voor je, als je je toch al niet zo fijn voelt.

Maar goed, dan moet ik dus wel.......voor jou

Hahaha we hopen.........ik hou je op de hoogte
Dikke kus Annet

Hoi Bibbi

Wat onwijs lief nou weer van je!!
Maar er zijn nog wel meer meiden die ik het erg gun hoor.....
Misschien zelfs wel meiden waarvoor ik het niet eerlijk zou vinden als ik nu (al) zwanger zou zijn. (ach wat lief he hahaha)

Maar goed, dankjewel. het doet me goed dat jullie aan me denken.
Dikke kus Annet

Tuurlijk ik gun het iedereen hier en het liefst allemaal tegelijk dan wordt het lekker druk op het juli forum.
Maar je hebt toch ook wel wat tegenslagen gehad en ik heb dat gevoel nou eenmaal!
Dus ik blijf mijn duimen draaien voor je en als het dan gelukt is mag je ons allemaal aansteken

Liefs Bibbi

haha, nou eerst maar eens even afwachten, maar als het waar is, neem ik jullie allemaal mee hoor. Ik zou niet weten wat ik zonder jullie moet!!!!

Dus mijn virusje blijftt dana mooi hier hoor!!!!!
Kus Annet

Hoi hoi allemaal

Ik dacht ik zal effe gauw schrijven hoe het ervoor staat....
Nou ja, vanochtend was er toch weer een beetje bloed bij het plassen. Het was wel helder en niet zo veel, maar begin de moed toch weer een beetje te verliezen.
Nu maar eens kijken wat de rest van de dag me brengt.

Ik wacht het maar weer af pfffffff.
Liefs Annet

Hmm... da's minder Annet.
Sterkte vandaag. Kan me voorstellen dat je er errug zenuwachtig van wordt.

Liefs, TeHa

p.s.: vond het chatten gisteren heeel gezellig!

Terug
Bovenaan