AAAAAAAAHHHHHH niet weer!!!!!

Zowww daar ben ik weer.

Nou, deze maand ook weer niet hoor
Ik kreeg gisteren al krampen en steken en begon meer bloed te verliezen...
En vanochtend was mijn temp ook als een baksteen gezakt naar 36.8..

We gaan dus weer verder naar de volgende ronde......nou ja gelijk twee rondes verder dus...... Dus nu wordt het al gelijk de 11e ronde.nieuwe nod zal dan ook ongeveer rond 2 december. Tenminste dat denk ik........

Nou goed, mijn cyclus deze maand was dus maar 28 dagen..... Ik hoop dan iig maar dat dat zo blijft. Blijf het raar vinden dat na ruim 9 maanden mijn cyclus ineens 31 dagen werd, en nu in de 11e maand (9e ronde) ineens 28 dagen.........Maar   goed, daar kan ik dan wel weer positief over zijn........

Gisteravond in mijn bedje ontzettend liggen huilen..heb ik nog niet eerder gedaan. Tot nu toe was ik steeds wel teleurgesteld, maar nog niet zo als gisteren. Maar ach....het is eruit, en nu begint het lange lange lange wachten tot de volgende rronde.

Ga meteen vandaag mijn ha bellen, waarschijnlijk mag ik nu ook naar de gyn. Eens kijken wat die me te vertellen heeft....

Sorry voor mijn gezwets, maar moest het even ergens kwijt.
Dikke kus Annet

He Annet,

Nou ik ben even niet op internet geweest en nu lees ik vandaag weer even bij maar moest toch even reageren.
Verschrikkelijk zeg dat je weer naar de volgende ronde moet!!
Ik had zo voor je gehoopt dat het deze keer raak zou zijn maar ja helaas...

Dat je gehuild hebt is niet leuk maar ik denk wel normaal want dat heb ik vorige maand dus ook gedaan...
had nog niet eerder zo'n dip gehad en nu gaat het met mij wel weer dus kop op over een paar daagjes ziet de wereld er weer wat vriendelijker uit!!

Suc6 komende ronde en ik zal heel hard voor je duimen dat je geen einde van je cyclus meer zult zien!!

Gr Ilona

nee he.....
echt heel erg balen voor je het leek zo positief....
maar je had dus een hele korte tijd tussen je eisprong en ongi, wel raar

nou meid, stort hier je hart maar lekker uit

dikke kus leetje

Gatsie meis, wat rot voor je weer!! Ik had echt het idee dat het wel eens goed raak kon zijn bij jou!! Nou, veel succes in de volgende ronde

liefs janine

Hoi Wondernetje,

Misschien ken je me nog wel? Een aantal maanden geleden was ik aan deze site verslaafd.
Tegenwoordig ben ik nog maar sporadisch op deze site; wil er niet meer zo al te veel mee bezig zijn. En ik word steeds zo jaloers op alle die goede berichten, hihihi, sorry. Maar dat zal jij vast ook wel herkennen?
Toen ik net met de pil was gestopt had ik een cyclus van 31 dagen. Mijn cyclus is ook steeds beetje bij beetje korter geworden. De vorige maand had ik een cyclus van 25 dagen. Dus ben gerust, je bent niet de enigste. Ook ik zit inmiddels al in de 10e (of was het de 11e?) ronde. Mijn NOD is pas rond 29 oktober; dus ik moet de spannende dagen nog krijgen.

We duimen maar weer..................meer kunnen we toch niet doen. Ik wacht nog 2 maanden af en dan gaan we denk ik ook eens richting de ha.

Groetjes, volhouden en succes maar weer!

Suus

Terug
Bovenaan