Aaaahh!! Namen??!

Hoi Stephanie,

Ik heb ook al gereageerd op het augustus forum maar door jou onderwerp ben ik allemaal aan jongensnamen gaan denken (en meidennamen ook, maar die heb je niet nodig) en wil je een paar namen (die door mijn manlief afvallen bij ons) toch niet onthouden. Ik maakte een beetje op dat je toch niet voor de 'echt aparte' namen ging. Marijn en Caspar zijn wel apart maar ook niet heel bitenland.. wat ik Lior wel vind en daarom mijn dat mijn reacties op het augustus forum te buitenlands waren misschien.
Wat vind je bijvoorbeeld van Tuur. Kimi. Enzo. Tijn (volgens mij heeft iemand die al genoemd). Tij. Sjoerd.(T)ole.Mats.Miel..
Ik denk dat mijn vriend en ik er nooooooooit uitkomen. En wij moeten ook nog voor 2 geslachten kiezen.. zucht. Succes...
Had je trouwens Lior ook al zo vroeg in de zwangerschap bedacht.. wij hebben nog niks en ook nog geen top 10 ofzo en ben dus 12 aug. uitgerekend.. dalijk ben ik de laat!!
Liefs Kirsten

Ik weet wel waar de naam Lior vandaan komt. Ik hen een paar maanden geleden gevraagd.... Demi Luna en ...................... En toen kwam er iemand met die naam.... die ik trouwens ook heel mooi vond.

Wij weten inmiddels dat we een zoon krijgen. Hij gaat Levi heten. Het schijnt een joodse naam te zijn. Die naam hadden we al toen we zwanger waren van onze eerste. Ik heb nog een tijdje getwijfeld maar het wordt toch Levi. Alles staat bij ons al min of meer vast. Visite kaartjes besteld adreslabels en stempels. Nu nog het geboortekaartje......

Groetjes Nova

Hoi hoi,

Gewoon even leuk om te melden...  
Sommige van jullie denken dat ze al laat zijn, maar als je er nu helemaal niet uit komt?

Wij hadden dat dus bij onze jongste.   Ik was bevallen en het was een jongen... help daar waren we nog niet uit en we hadden dus maar gehoopt op een meisje.  

Toen vroeg de vk dus hoe die ging heten en wij hadden zo iets van ehhh, doe maar arno.
Dus op alle kaarten en brieven die de vk moet invullen stond arno.
Toen ze de volgende dag onze kleine kwamen nakijken vroegen ze en hoe is het met arno?  
Mijn man en ik keken elkaar raar aan, arno??,  eeehhh,   we hebben hem toch maar marijn genoemd.   Dus ja, dat kan ook nog.   En dat probleem hebben we dus nu weer.
Ik moet nog 10 weken maar een jongensnaam heb ik nog steeds niet.

Ik vind de namen met een M ook erg mooi! Als wij een meisje krijgen gaat ze Mila heten en een jongetje Milan. Wat gek om dat zo op te schrijven. Het lijkt nog zo onwerkelijk, maar één van deze namen gaan we over drie maanden heeeeel vaak noemen!

Verder vind ik Mees wel leuk voor een jongetje, maar ik moet zeggen dat  wij een jongensnaam veel moeilijker vinden dan een meisjesnaam!

Suc6! Cindy

Ik zie eindelijk eens wat leuke namen voor bij komen :) ik moet nog wel even maaar kan het niet helpen om af en toe eens te dromen. Kijk bij de verloskundige ook vaak op de geboorte kaartjes die daar hangen... probleem is of nee uitdaging eigenlijk..mijn vriend is engels woont en werkt daar ook dus wij zijn opzoek naar een naam die zowel goed te doen is voor engelse uitspraak als ook nederlands zonder verzeild te raken in de typische engelse namen...wij vonden allebij Kik wel leuk maar ja dat gaat dus niet want als zijn naam dan wordt genoemd: kik James dan word jongetje James dus zijn hele leven geschopt..en dat kan natuurlijk niet! :)

als het al een jongetje is trouwen lol want dat weet ik helemaal niet...gek he zeg ook steeds hij...maar een meisje vind ik ook geweldig hoor

Terug
Bovenaan