AAAARGHHHH JONGENSNAAM!

Hoi Jiska,

Tijd niets gelezen van jou op het forum. Hoe gaat tie met je en met Mick?

Vind de naam Tibbe wel leuk alleen wordt de 2e naam Tjeerd, dus dat vind mijn man niet zo leuk.

groetjes Maris

ps ik ben zelf ook benieuwd wat de naam wordt hihihi

Hi Mariska,

Schiet me net nog iets te binnen:
Mijn vriend heet ook Dennis en ik heb zodoende nog eventjes getwijfeld over Dion. Het  is afgeleid van Dionisius (of zoiets) maar daar is ook Dennis van afgeleid vandaar. Voor ons ging het niet op aangezien bij hun op kantoor ook een Dion zit. Dat vonden we iets teveel eer voor hem haha! Maar in het kader van een soort vernoeming had ik het wel leuk gevonden. Misschien wat voor jullie? Dion Olivier mmmmm ...het klinkt wel!

Groetjes Saskia

Hoi Maris,

Kan Tjeerd niet zijn eerste naam worden. Past goed bij Feline....

Groetjes, Karin

Hee hoi,

ik zal me ook eens in de namen strijd mengen! heb niet alle lijstjes gevolgd dus er zitten vast vele dubbele tussen maar goed, hier eens een lijstje van namen die me zo te binnen schieten...
Gerjan, Erik, Niels, Simon, Pieter, Jan, Henk, Jan-Henk, Anton, Gijs, Wolter, Hidde, Reind, Egbert, Philip, Lloyd, Rick, Aaron, Erin, David, Ken, Dylan, Arjan, Bertrand, jelle, Stephan, Maarten, Frederik, Gert, Rene, Koen, Teun, Bas, Henri, Tom, Martijn, John,   Wilko.

Wie weet........
Succes ermee in ieder geval! we zullen er ook weer eens over na gaan denken!

Groetjes

Hoi Karin,

Dan heet hij precies hetzelfde als zijn opa en dat vind ik gewoon niet leuk. Mijn man zou het echt geweldig vinden, maar ik sta er gewoon niet achter.

Hoi Linda,

Jurjen vind ik wel leuk, maar....... mijn man niet....

groetjes Maris

David en Koen staan ook op mijn lijst, maar mijn man werkt niet mee hahaha

pffffff nog meer namen welkom!

groetjes Maris

ps wie DE naam doorgeeft mag beschuit met muisjes komen eten ;-)

Nou eens kijken of ik die beschuit met muisjes kan winnen:

Samuel, Mika, Leiv, Robin, Jouko, Bart, Jack, Ronald, pfff echt moeilijk hoor....

Sven, Pascal, Jesper, Arjen of Arjan,

nou meid als ik nog ergens een leuke naam zie zou ik het ff aan je doorgeven..voor nu is mijn hoofd ff leeg! haha... wat een dilemma hoor!

gr. Ilone

Terug
Bovenaan