AAAARGHHHH JONGENSNAAM!

Het neefje van mijn vriend heet Roel.. dat is ook een leuke naam vind ik...
Verder heb ik ook even geen inspirantie.. Ik heb toen met Birgit een tijdschrift gebruikt waarin hele lijsten namen stonden. Daar stonden ook de betekenissen bij, ik heb toen vanalles aangekruist en mijn vriend keek er dan ook weer naar.. wat lastig he!

Hoi Maris

Hier gaat alles helemaal super.
Mick word al echt heel groot en kan al tot 10 tellen....ben zo trots!
Heb het alleen erg druk met werken en zo dus lees nog wel heel vaak mee maar reageer niet altijd, sorry .

Maar nog even over de naam van je ventje.....vind het moeilijk hoor.
Ik kan er ook zo snel geen 1 meer vezinnen. Hoop dat je snel een mooie naam hebt uitgezocht zodat je daar een beetje rust in hebt . Fijne dag liefs Jiska en Mick

Nog een paar namen die ik volgens mij nog niet p de lijstjes heb zien staan

Roef
Wick
Jins
Xam
Lex
Kelvin
Mees
Viggo

ik doe maar een gooi,

veel succes!

Pffff ik word gek hahaha

We hadden nu de naam Fabian, maar na 1 dag twijfel ik al weer.
En Jake en Jack vind ik erg leuk. Mijn man vind Jack leuker ik Jake. Wat vinden jullie en waarom hihi

groetjes Maris

Hoi,

Jake vind ik zelf leuker, minder bekend dan Jack...

Schiet me net nog iets binnen. Brijan of Brian maar dan op z'n nederlands.
Dus uitspreken zoals het er staat...

Succes ermee in elk geval!

Sannemams

hoi hoi

inge is bevallen van JENS
en moet zeggen dat ik dat ook wel een hele leuke naam vind
dus misschien iets voor jouw???

groetjes moekje

p.s. is je man al klaar met zijn namenlijstje??

hoi hoi

moelijk he al die namen?

mijn broertje heet cliff ik weet niet beter... maar ik denk wel dat je als buitenstaande er iets mee moet hebben.

ik en mijn man kwamen ook niet uit met de jongens naam onze dochter heet djesslyn dus tja wat past daar bij, ik wou graag jayden maar zo heten er al zoveel en ik wou niet iets wat je af kon korten en je achter kon zetten.. dus toen wou ik gewoon lekker kort maar krachtig jay! mijn man was het er nog steeds niet mee eens maar ja we  hadden nog maar 3 weken te gaan dus ik heb hem eigelijk een beetje omgepraat  nu vind hij het natuurlijk ook een leuke naam en weet niet beter!

hier nog wat namen:

jelle
luca
cliff
mike
bradley
steve
baue
stefano
noah
mick

quote: Sammievvl reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-01-2009 08:30:21'));

Hoi,

Jake vind ik zelf leuker, minder bekend dan Jack...

Schiet me net nog iets binnen. Brijan of Brian maar dan op z'n nederlands.
Dus uitspreken zoals het er staat...

Succes ermee in elk geval!

Sannemams

Ik vind Jake ook leuker. En zoontje van mijn zus heet Bryan en het is ook niet mijn naam.

groetjes maris

Terug
Bovenaan