aambeien

Hey,

Ik vond het ook behoorlijk gênant gisteren bij de dokter.
Ik hoop dat het snel over is met de zalf die ik nu heb gekregen,het brande wel verschrikkelijk toen ik het gisteravond erop heb gedaan...

Ik kan ook niet slapen zonder onderbroek..

Hoop voor je dat snel hebt de zalf voor de aambeien.

Succes ermee...
 
Curanol zalf werkt zelfs nog het beste in combinatie met de curanol tabletten. Zeker dadelijk ook in je kraamtijd. Dan kun je er namelijk nog flink last van hebben. Maar ze gaan ook weer over hoor. Veel vezelrijk eten, vergeet vooral niet te bewegen en drink veel om je ontlasting soepel te houden. Dan hoef je namelijk minder druk te zetten. En stel je toiletbezoek zeker niet uit, want dan wordt je ontlasting alleen maar harder. succes
 
Ook een stelletje mutsen bij de apotheek. Ze zei dat ze iets had gevonden wat je tijdens je zwangerschap mag gebruiken. Wilde ik het gisteren gaan gebruiken lees ik in de bijsluiter dat het niet geschikt was voor vrouwen die zwanger zijn of bv geven....
Jeuk en pijn zijn al een stuk minder, zonder dat ik iets gebruikt heb. Echt vreemd...
 
haha oeps, had ik ook met mijn hooikoorts tabletten. Die ik nu kreeg zouden veilig zijn volgens de apotheek tijdens zwangerschap en in de bijsluiter staat, niet geschikt tijdens zwangerschap?? Ach ja, ik moest iets hebben dus ik vertrouw op de huisarts en apotheekmedewerker. De fabrikant trekt natuurlijk de handen overal vanaf...
 
Ik heb ook pas ondekt dat ik aambeien heb. Me college zegt dat haar moeder druivenpit extract gebruikt. Ze gebruik deze van fitperpost http://www.fitperpost.nl/druivenpit-extract.html . Heeft een van jullie ervaring hiermee ? Ik wil namelijk weten als ik het kan gebruiken tijdens mijn zwangerschap. Grtjes
 
Terug
Bovenaan