Aan alle afvallers :)

A

Anoniem

Guest
Met dank aan het topic van juffrouw en de reactie van Esther! Ik ga afvallen en wel vanaf NU   Minder eten, meer bewegen en ieder week op de weegschaal.

Mijn motivatie: ik wil weer leuke kleren kunnen dragen en ik wil geen dikke mama zijn, maar kunnen spelen en rennen met Suze zonder buiten adem te raken. En weer gewoon op mijn paard kunnen rijden zonder me druk te maken over de belasting voor zijn rug en wat andere van me denken. En in een badpak durven om te gaan babyzwemmen. En misschien ooit ook wel een keer naar een forumbijeenkomst, whahaha.

Ik heb de hometrainer uit de garage gehaald (stond helemaal achteraan, haha) en me aangemeld bij streep-je-slank.

Wie doet er mee met afvallen, op welke manier dan ook? Zullen we elkaar een beetje proberen te blijven motiveren?

groetjes,
Karin

ik ga van af nu ook mee doen wordt stiekem weg wel tijd ben ook vanaf vandaag begonnen ik ga eerst beginnen met minder snoepen ed   en we gaan elkaar zeker steunen zullen we allemaal best nodig hebben

liefs

Ik doe mee want bij mij moeten er ook nog wat kilootjes af! Ik ga geen dieet volgen maar wel stoppen met snoepen, meer bewegen en heeeel veel buikspieroefeningen doen. Ik doe al vanaf 6 weken na de bevalling aan RPM / Spinning (heb ik ook t/m de 7e maand v.d. zwangerschap volgehouden). Ik heb zo'n dvd van pilates liggen... vanavond maar eens kijken of ie het nog doet. Een vriendin van mij doet het ook en ze heeft de eerste complimenten al binnen... Succes allemaal!

ik moet vanaf maandag weer werken en werk in een dorpje verderop (11km) ik ga dus (jaja) op   de fiets (ppffff,hijg,hijg) dit deed ik eerder ook al en was dan vaak met zo'n 20 min thuis, voor de zekerheid vertrek ik maandag maar vast 45 min van te voren, mijn eerste werkdag begint namelijk met een belangrijke vergadering, ik moet dus wel op tijd komen. hihi

ik doe dus mee,

ik weeg nu 84,3

woog voor de zwangerschap 73

ben benieuwd wat het volgende maand is

Voor Karin en de rest,
Heeeeeeel veel succes!!!!! Ik doe nog niet mee om de bv maar moet zelf ook nog wel een kilootje of 4 kwijt. Ik sonjabakker al een beetje met mijn man mee en misschien gaat het zo ook wel.
Wel fijn dat we met een paar mama's meer in hetzelfde schuitje zitten, hihi! Zo heb je wel een beetje steun aan elkaar.
groetjes,
Ruth

Hey Karin (en de rest),

Nou, ik streep me dus ook slank! Nou ja, dat hoop ik dan maar. Ik ben in ieder geval ook  net een paar dagen weer aan het lijnen.    
Karin, zet 'm op; we houden elkaar op de hoogte he? Na een avondje uit eten (eergisteren) en een flinke BBQ (gisteren) ga ik er weer helemaal voor.
De volgende forummeeting in het noorden gaan we gewoon allebei superslank mee!

groetjes, Esther

Ha meiden,
ik heb vandaag met een vriendin afgesproken dat we morgen gaan beginnen met lijnen.
Ik heb het al eerder gedaan en met succes. En toen weer een tweede poging gewaagd, maar daar amper mee begonnen. Dus nu weer een poging.
Ben wel bezig met zwanger raken, dus zodra dat dat gelukt is stopt het. Dus ik hoop snel....
Groetjes Veerle

Hier gaat het goed. Heb naar mijn werk een zakje worteltjes meegenomen dus ik zit tussendoor te knabbelen (en te forummen ). Ik drink heel veel water en wandel extra ver met de hond. En ik heb heel lekker fruit in huis gehaald: nectarines en van die zoete gele kiwi's (zespri's of zoiets?), mmmm.

Succes allemaal!

groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan