Aan alle afvallers :)

En Veerle, hopelijk moet je snel stoppen met lijnen!

groetjes,
Karin

Jaaaaaaaa, ik pas weer in een spijkerbroek van voor mijn bevalling! Serieus, dit is voor het eerst.    Het  is wel een broek uit mijn dikkere periode, maar toch.  Ik droeg nog steeds positiebroeken  en ik had een broek in een grote maat bijgekocht.
Ben blij blij blij. Dit motiveert wel

Hoe gaat het met jullie?

groetjes,
Karin

Ben gisteren dus echt serieus begonnen. Hoop dat het een beetje vol te houden is.

ook ik ben een week geleden begonnen met lijnen
Het gaat wel aardig moet ik zeggen maar zo nu en dan heb ik zo erg veel zin in zoet en dan voornamelijk chocola maar tot nu toe heb ik me goed ingehouden maar bah wat vind ik het zwaar
Groetjes Monique

Hé Karin, top! Ga zo door!
Hier vliegen de kilo's er ook af, bij mijn man wel te verstaan, hij Sonjabakkert er flink op los! Ik snoep nu ook echt minder, vind ik zo l*llig voor hem namelijk, en zo is het ook weer goed voor mij .

hoi,
ga ook beginnen met lijnen hihihi poging euhhhh 5 na de bevalling
maar ik ga gewoon niet snoepen  veel water drinken en heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel wandelen is de hond ook weer blij want die is net als het vrouwtje iets aan de zware kant hihi. dus mijn hond doet ook mee al weet ze dat nog niet hihi geen koekies meer voor de hond en voor het vrouwtje.
wil zo'n 10 kilo eraf dus allemaal volhouden en veel suc6

groetjes,
marike

Dames er is hoop.

Ik ben ongeveer 3 maanden geleden begonnen. En niks geen zwaar dieet.................Als je echt gaat dieëten val je af en daarna ga je weer normaal eten en dan zijn de kilootjes er zo weer bij. Nee, ik moest het maar direct goed aanpakken..................geen dieet, maar a way of live............lekker, gezond eten en bewegen (maar ohhhh wat haat ik sporten). En.......................14 kilo eraf.
Ik was ook echt veel te zwaar en dan gaan de kilo's er vlotter af dan wanneer je er maar een paar kilo af wil hebben. Maar ik ben al blij met dit resultaat.
En ook ik liep tot ruim 4 maanden nog in mijn zwangerschapsbroeken

Dus dames die net beginnen............zet 'm open ik doe zeker nog een aantal kilo's meer met jullie mee

Anne

Fijn. We gaan er met zijn allen voor. Ik ben pas bij dag 3 dus nu is het nog te doen.

Terug
Bovenaan