Aan alle afvallers :)

Anne, wat goed zeg!
Ik zou helaas wel het dubbele moeten afvallen...  Was al veel te dik voordat ik zwanger werd.
Ben ook niet streng aan het diëten, dat heb ik al vaker gedaan en inderdaad zat het er daarna weer zo bij. Maar dat wegstrepen van wat ik eet helpt me wel, vooral in het kiezen van wat ik neem. Ben fanatiek met de hond aan het wandelen en ik ben van plan om vaak op de hometrainer te gaan fietsen.

Ga zo door meiden!

ook ik moet maar eens beginnen. De borstvoeding is afgelopen, ben weer redelijk fit en ben bovendien 2 kilo aangekomen!!!  nadat ik stopte met de bv. Dus ik heb geen excuus meer om niet af te vallen... Maar de motivatie onbreekt me nog wel.

Mijn actieplan:

elke avond effe buikspieroefeningen doen
3 dagen per week op de fiets naar het werk (16 km in totaal)
zaterdagochtend even naar de fitness (, echt geen zin in!!!)

Hoe gaat het met jullie? Houden jullie het gezond eten en bewegen nog een beetje vol?

1 week bezig nu en ik ben 4 kilo kwijt, jaaaa!
Nou gaat het natuurlijk de eerste week ook supersnel en zeker als je zoveel kilo's te zwaar bent. Maar ik ben zo blij! Ben nu bijna op het gewicht van voor mijn zwangerschap (en dan  heb ik nog een heleboel kilo's te gaan  )

Esther, ben je ook al begonnen met sjs?  Het is me nog geen enkele dag gelukt om op groen uit te komen, lukt dat jou wel? Meestal heb ik iets te weinig  en een keer iets te veel. En wat mag je weinig zuivel! Ik eet 's morgens altijd een schaaltje yoghurt met all bran. Dan mag ik de rest van de dag geen zuivel meer. Dat at en dronk ik altijd veeeeeel meer.

Ik drink me suf aan water en spa. Ik loop de hele dag naar de plee, hihi.
Boodschappen doen en schoonmaken tellen ook als beweging, dus dat is mooi. Samen met het uitlaten van de hond kom ik er dan iedere dag wel. En dan heb ik de hometrainer nog (maar nog niet gebruikt tot nu toe).

groetjes,
Karin

Nou, ik ben dus die juffrouw die het hele afval gebeuren heeft opgestart.
Ben al anderhalve week bezig. Eet vier boterhammen per dag minder, snoep niet, drink liters water maar.........val helemaal niets af.
Hoe kan dit nu? Dacht eerst dat ik een kilo af was gevallen maar dat zit er nu weer op.

Dit hou ik echt niet vol hoor.

Jij bent toch aan het 'Sonja Bakkeren'? Ik weet er niets van hoor, maar ik hoorde van iemand dat je dan maar zo weinig mag eten.  Dat zou ik ook nooit volhouden.

Wat mag je dan wel eten op een dag?

groetjes,
Karin

Hallo allemaal,
Ik ga met jullie meedoen. Ik wil nog steeds 12 kilo kwijt, die eraan zit vanwege de zwangerschap. Ik dacht een hele tijd; het gaat er wel weer vanzelf af maar na 6 maanden ga je toch inzien dat je er iets voor moet gaan doen. In het nieuwe schooljaar (3 september) ga ik weer aan het werk. Is mijn Janine precies 6 maanden en wordt het tijd om die kilo's kwijt te raken. Ik ga ervoor!!!

Ik hou jullie op de hoogte en succes ermee!!

Liefs, Nathalie mv Janine 3 3 2007  

Hoi,
enne... hoe gaat het ermee? Hier gaat het best goed. Al 1,5 kilo kwijt.
Nu de rest nog hahaha...
Groetjes Veerle

ik ben nu net klaar!! hihih... wel leuk om te zien dat ik nu weer helemaal op mijn oude   gewicht zit....

Terug
Bovenaan