Aan alle 'meelees-mamma's'

Ik weet dat er veel mamma's wel meelezen maar niet zo vaak reageren. Geen zin, geen tijd, geen behoefte, welke reden ook.
Zo komt er dan  af en toe een naam voorbij  van een mamma die dan toch maar even reageert.  

Ik wilde even zeggen dat ik dat erg leuk vind! Blijf lekker meelezen en als er toch iets is waar jullie wel over mee willen kletsen:

feel free.
Liefs Nelleke

Nelleke, wat lief van je! Sprak de regelmatig reagerende mee-lees-mama, hahaha!
Maar ik meen het wel hoor, lief dat je aan dit soort dingen denkt en wie weet hebben we er weer een paar klets-tantes bij na dit topic...

Ik ben zo iemand, lees hier regelmatig  de berichtjes, maar reageer zelden.. ..
Elke keer neem ik me voor om vaker te reageren, maar om een of andere reden komt het er niet van.
Erg lief berichtje van je, zo voelen ook ´wij ´ ons welkom. Dikke pluim voor alle actievelingen zeg maar, ga zo door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gr.

he gezellig Nelleke, zo voelen we ons echt welkom!  Ik ben meer een vlagen-schrijfster haha, schrijf ineens een tijd niet en dan een paar dagen wel weer. Door jou berichtje voel ik me daar een stuk minder schuldig over!

hoi

hier nog een meelees mama
meestal vind ik het teveel werk om in te loggen en lees ik alleen ff sosm reageer ik wel
maar voel me hier nu een stuk minder schuldig over

groetjes saskia

dank je wel!
Ik heb echt eeuwen niet meer gereageerd maar las altijd nog mee met jullie!
Soms "durfde" ik ook niet meer te reageren omdat ik zo lang niets meer van me liet horen....
Maar ik was er nog wel, hoor!!

liefs
di silva

Terug
Bovenaan