Aan alle 'meelees-mamma's'

Zat net nog even na te denken over dit berichtje.. Misschien dan toch wel een goed moment om me voor te stellen, dan hebben jullie een idee wie er stiekem meeleest met jullie, haha.
Ik struin al wat jaartjes dit forum af. Ooit begonnen bij Zwanger worden, toen naar Als zwanger worden langer duurt, toen naar Augustus 2006  en uiteindelijk beland bij de Zomer 2006 moeders. En tussendoor nog even bij September 2007 gespiekt toen ik zwanger was van de tweede. Heb inmiddels dus twee kindjes, Giph 17 maanden en Merlijn 16 weken. Lekker druk dus, maar heb inmiddels mijn draai gevonden met die twee aapjes! Ik woon in Breda en werk als Intercedent, maar nu even niet. Heb mijn ouderschapsverlof opgenomen. Zit al vanaf augustus thuis en ga in april weer beginnen.
Even kort, maar ik vind het wel zo netjes!

Gr Claudia

Hiya mommas!

Hahaha stephanie, die foto van Yo gabba gabba! ik wist niet dat mensen buiten the States dat ook op tv hadden....ik heb er toch een vaagje over. Heb ik nou een perverse denkwijze........wat IS dat oranje ding met die bultjes erop? want ik weet wel waar ik het op vind lijken, maar dat is niet zo gepast voor een kinderprogramma hahaha

Ajuus, ilja

ik heb geen idee wat dat oranje ding moet zijn
maar ik kan wel in komen in jouw perverse denk wijze iets anders kan ik er ook niet van maken eerlijk gezegd

saskia

ik voel me weer helemaal gelukkig!!!
Wat lief van je zeg..ik had altijd zoiets van ik reageer maar niet ze kennen me toch niet!!

Nou ik ga nu maar eens proberen vaker aanwezig te zijn!!!

Groetjes Kim

@ Ilja: hahahahaha, geen idee wat dat oranje ding voorstelt, heb het zelfs nog nooit gezien. Ik typte "Yo" in op Google en kwam dit tegen, vond het er zo gezellig uitzien!

Allereerst wat lief van je dat je aan de meelleesmama's denkt! ook ik ben   al een tijd niet meer inglogd geweest Lees altijd mee maar reaggeer eigenlijk zelden Zou me haast opnieuw voor moeten stellen hahaha...Zal in de toekomst proberen wat meer te reageren!
liefs mira mv marek

Nou, ik als "af-en-toe-reageer" moeder voel me weer helemaal welkom.

Di Silva, jou had ik idd al een poosje niet meer gezien. Alles goed?

En Ilja, waar vind jij dat oranje ding op lijken dan?? Vertel vertel en ik zeg of ik hetzelfde in gedachten had.

Liefs,

Tessie

Terug
Bovenaan