Aan alle 'meelees-mamma's'

Nelleke,

wat een super lief topic heb je geopend!
Eigenlijk zelf nooit aangedacht dat er ook een grote club meelees moeders zijn!
Wordt hier met de dag leuker!!!!

liefs jen mv mike

Nelleke, ik sluit me hier graag bij aan. Ik reageer wel af en toe, maar lees toch  meer mee dan ik reageer en ik wil alle trouwe mama's die regelmatig topics openen en veel reageren graag bedanken voor alle verhalen en foto's! Jullie maken het mee-lezen de moeite meer dan waard!
Groetjes Laura mv Thom

Hoi hoi,

Ik ben ook zo'n meeleesmama die nooit reageert. Maar ik ben een decembermama.
Ik lees echter al met jullie mee vanaf begin 2006. Maar ja, omdat ik geen zomermama ben reageerde ik maar nooit, terwijl ik het hier altijd enorm gezellig vind!

Maar nu heb ik van Annet (Wondernetje) de "opdracht" gekregen om me toch maar aan te melden . Dus gelijk maar ff voorstellen:

Ik ben Lilian, 28 jaar en mijn dochter Amy is van 17-12-2006. Ik ben het nichtje van de man van Annet. Vandaar dat ik al zolang met jullie meelees, Annet en ik waren tegelijk zwanger. Foto's van Stef met Amy hebben jullie al wel eens gezien. Stef en Amy schelen 4 maand.
Maar het lijkt me errug gezellig om hier mee te kletsen!

Groetjes Lilian

Altijd leuk! En van die leeftijdsverschillen merk je toch niet meer zo veel. De ontwikkeling gaat ook niet gelijk op. Dus kom er maar lekker bij hoor!
Liefs Nelleke

ow wat leuk ik lees ook al van af ik ben bevallen mee en me zoontje is pas 12 maanden
maar hij is heel snel met alles hij liep al met 10.5 maanden dus ik voel me hier wat meer thuis ij gelijk en hier is het het drukst en het gezelligst  ik reageer alleen niet hier om dat ik denk dat dat niet mag om dat hij wat jonger is

gr stephanie en timothy

En trouwens... hoezo.."niet mag". Niemand bepaalt hier de regels hoor! We houden alleen wel veel rekening met elkaar zodat het gezellig blijft.
Liefs NElleke

Terug
Bovenaan