aan alle meiden die het weer eens beter willen weten

Proficiat allemaal !!!

Iedereen reageert op het feit dat het bij mij 4 jaar geduurd heeft maar niemand weet iets te zeggen over het feit dat ik gewoon het advies van mijn gynaecoloog volg ! Ik ben helemaal niet gefrustreerd, al die regels heb ik niet uitgevonden, hoor !!
 
hallo loes,
sorry hoor maar zelf ben ik twee jaar bezig geweest om zwanger proberen te raken.
en het is gelukt .
dat jij nu juist het advies opvolg van jou gynaecoloog is jou idee,het is een advies.
maar dat van die aardbeien snap ik niet want mij vk zegt juist dat als je het goed afspoelt er niks aan de hand is ..
ieder doet het op zijn eigen manier laat dat ook zo ze weten allemaal heus wel wat er op het lijstje staat wat je beter niet kunt eten..
maar als je een keer zondig dan ben je nog geen slechte moeder hoor.
 
zie trouwens dat jij dus in belgie zit
mischien is daar de lijst heel anders dan hier in nederland?
ligt daar het verschil...
ieder land heeft zo zijn eigen dingen..
 
Ik moet toch even wat kwijt over die aardbeien.....
Ik heb de eerste 20 weken de longen uit m'n lijf gekotst, heb ervoor in het ziekenhuis moeten liggen en toen ik er uit was verlangde ik naar aardbeien. Ik heb me er vol van gevreten omdat het een van de weinige dingen was die ik enigszins binnen hield. Ben ik daarom geen goede moeder? Lap ik de regels van jouw gyn nu aan mijn laars? Nee ik was letterlijk en figuurlijk aan het overleven!
Zo dat moest ik even kwijt. Sorry.
 
tjonge zeg wat een overdreven reactie is dit loes!!!aarbeien schadelijk heb ik nog nooit van gehoord spoel ze af dan is er niets aan de hand, mischien lust jou gyn geen aarbeien hahaha
 
oke ik ben nu niet zwanger meer maar heb wel 2 kinderen op de wereld gezet, en ook ik heb mijn eigen aan de regels gehouden PRIMA graag gedaan voor mijn kids! Ze zijn me alles waard geweest en nu nog oke ik heb 3 sigaretjes gerookt, maar mijn kinderen waren in blakende gezondheid! Ik wil je alleen even zeggen dat je kan alles nog zo perfect doen, niet roken niet drinken en erg goed letten op je eten, maar als je dat allemaal heb gedaan en je kindje is niet zo gezond als het moet zijn wat denk jij dan als je dat hoort van iemand ze heeft haar eigen niet aan de regels gehouden????? Je hebt niet alles in de hand maar wat je in de hand hebt dat moet je doen, maar als 1 iemand iets anders doet dan jij laat hun ook in hun waarde zoals ze jou ook in hun waarde laten. ga nu gewoon van je lang verwachte en gehoopte zwangerschap genieten, vind je rust in wat je denkt goed te doen! En probeer ook rust te vinden in het feit dat het 4 jaar heeft moeten duren bij je , ik ben namelijk zo'n iemand die gelijk zwanger was ( in jouw woorden er geen zak voor heeft moeten doen) wil jij dan dat iedereen er zoveel pijn en verdriet van heeft als jij? Nou ik was erg blij en kinderen NEEM je NIET maar die krijg je en ik denk dat een heleboel mensen het daar mee eens zijn!!!Succes verder!!!!!!! En ik hoop dat ik hier mensen kan helpen en dat ik misschien wel gauw nog een 3 de kindje KRIJG!!!!
 
Nou nou, Loes bedoelde het toch goed? Het kwam er alleen een beetje rottig uit gezien de reacties bij haar eerdere berichtje.... Ze geeft alleen door wat ze gehoord heeft en dat is eigenlijk heel lief! Niet dat ik stop met aardbeien eten hoor;-) daar zijn ze veel te lekker voor!
 
Terug
Bovenaan