oke ik ben nu niet zwanger meer maar heb wel 2 kinderen op de wereld gezet, en ook ik heb mijn eigen aan de regels gehouden PRIMA graag gedaan voor mijn kids! Ze zijn me alles waard geweest en nu nog oke ik heb 3 sigaretjes gerookt, maar mijn kinderen waren in blakende gezondheid! Ik wil je alleen even zeggen dat je kan alles nog zo perfect doen, niet roken niet drinken en erg goed letten op je eten, maar als je dat allemaal heb gedaan en je kindje is niet zo gezond als het moet zijn wat denk jij dan als je dat hoort van iemand ze heeft haar eigen niet aan de regels gehouden????? Je hebt niet alles in de hand maar wat je in de hand hebt dat moet je doen, maar als 1 iemand iets anders doet dan jij laat hun ook in hun waarde zoals ze jou ook in hun waarde laten. ga nu gewoon van je lang verwachte en gehoopte zwangerschap genieten, vind je rust in wat je denkt goed te doen! En probeer ook rust te vinden in het feit dat het 4 jaar heeft moeten duren bij je , ik ben namelijk zo'n iemand die gelijk zwanger was ( in jouw woorden er geen zak voor heeft moeten doen) wil jij dan dat iedereen er zoveel pijn en verdriet van heeft als jij? Nou ik was erg blij en kinderen NEEM je NIET maar die krijg je en ik denk dat een heleboel mensen het daar mee eens zijn!!!Succes verder!!!!!!! En ik hoop dat ik hier mensen kan helpen en dat ik misschien wel gauw nog een 3 de kindje KRIJG!!!!