ik denk persoonlijk dat je je eeigen hart moet volgen ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook alles afgezworen wat niet goed was ik was tegelijk zwanger met mijn nicht en die lapte echt alle regels aan der laars op de verjaardag van mijn opa durft zij tegen mij te zeggen dat ik onverantwoordelijk bezig was omdat ik nog maar 19 was en ik net smane was met mijn vriend en ik nooit eengoede moeder kon zijn terwijl zij haar zontje wel 3 straten verder op in bed legt bij haar ouders en dan vrolijk wijn gaat drinken omdat een glaasje wel kan zalm biefstuk (de randjes) bijna alles wat niet "mag"ging haar mondje in
ik dee dus alles volgens het boekje en wat krijg ik????? een miskraam zij een gezonde zoon hoe krom kan je t hebben ????
natuurlijk ben je voorzichtig met wat je eet doet drinkt maar je kind heeft ook weerstand nodig ik zeg niet dat je dan maar biefstuk of wijn moet gan nuttigen maar als je je zelf echt super strikt aan de regels houd of niet als er iets met je kindje niet goed is is dat nooit jouw schuld das de stomme wet van moeder natuur !!!!!!
en iemand veroordelen over t feit dat zij wel aardbeien eet of niet vind ik echt t toppunt van ...... ja lama
ik dee dus alles volgens het boekje en wat krijg ik????? een miskraam zij een gezonde zoon hoe krom kan je t hebben ????
natuurlijk ben je voorzichtig met wat je eet doet drinkt maar je kind heeft ook weerstand nodig ik zeg niet dat je dan maar biefstuk of wijn moet gan nuttigen maar als je je zelf echt super strikt aan de regels houd of niet als er iets met je kindje niet goed is is dat nooit jouw schuld das de stomme wet van moeder natuur !!!!!!
en iemand veroordelen over t feit dat zij wel aardbeien eet of niet vind ik echt t toppunt van ...... ja lama