Aan de septembermama's

A

Anoniem

Guest
Aangezien we nog steeds geen eigen forum hebben, en ik steeds meer behoefte krijg om met jullie te 'kletsen', plaats ik maar even een onderwerpje hier.

Hoe is het nu met iedereen?? Hoe ervaar je de zwangerschap? Heb je  veel last van kwaaltjes? En aan wie heb je het al verteld?

Met mij is het goed. Ik ben nu 8 weken en een paar dagen. Over 2 weken heb ik een eerste echo. Ik ben dan bijna 11 weken. Het is mijn tweede kindje, dus het is allemaal wat minder 'nieuw', maar ik vind het weer heel spannend.
Het lijkt wel alsof ik veel meer misselijk ben dan tijdens de vorige zwangerschap. En ik ben zo moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Hebben jullie dat ook? Ik heb vannacht 10 uur geslapen, terwijl ik zowel gisteren als eergisteren ook 's middags 2 uur heb liggen slapen. Nou ben ik momenteel ook wel heel erg verkouden, dus daar heeft het misschien ook wel mee te maken.
Zijn jullie ook zo moe? En hoe doe je dat met je werk??

Verder heb ik geen kwaaltjes, maar die moeheid en misselijkheid is wel genoeg, hè. Ik hoef gelukkig niet over te geven.

Oh, en we hebben het toch al wel aan wat mensen verteld. Mijn man kon zijn mond niet houden tegen een vriend van hem en ik heb laatst ook maar aan onze ouders verteld. Maar verder houden we het nog even stil.

Groet,
Hotty

Hallo allemaal, ik werd zo blij van al die september mamma verhalen dat ik zelf ook een berichtje plaats. Ik ben Jessica en 6 weken zwanger van mijn tweede. Ik ben 26 september uitgerekend en heb net de vk gebeld en ik mag 12 feb al komen! Ik vind het super spannend omdat ik net een miskraam achter de rug heb. "gelukkig" werd ik vanmorgen misselijk wakker en dat is positief omdat ik de vorige zwangerschap helemaal geen kwaaltjes had. Nu ben ik ook super moe. Ik kijk uit naar de verhalen van de andere zwangeren.....En degene met een miskraam, ik voel met je mee maar houd moed ik was meteen erna weer zwanger

Ik ben 27 september uitgerekend maar dan ben je toch pas 4 en een halve week zwanger.Of word ik nou gek?Maak me blij.....

Ja! Ik doe ook mee!
Ben 10 september uitgerekend, maar ik kan er zo een week of meer naast zitten, want ik weet ff niet meer wanneer m'n laatste menstruatrie was.  
Ben zwanger van nummer 2 en ws. de laatste, dus ik heb me heilig voorgenomen hier zo hard mogelijk van te genieten.
Lukt aardig, want ik heb echt he-le-maal nergens last van. Paar dagen beetje moe geweest, maar verder echt helemaal niks.

Tijdens m'n eerste zwangerschap heb ik hier ook geschreven totdat het forum ontplofte (lekker instabiele techniek hier).

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat hullie het septemberforum gaan openen!

Hallloooo!

Ik wil ook wel graag mee kletsen!
ik ben ook 8 weken zwanger van mijn/ons 1ste kindje,  ben gelukkig alleen heel erg moe... en heb misschien 2 x gespuugd..maar ben gelukkig niet misselijk!
Ik heb vandaag een echo gehad en ook het hartje gehoord en dat was echt super!!
over 2 weken mag ik weer een echo omdat we er niet helemaal uit zijn hoeveel ik nu precies zwanger ben of omdat we over 2 weken iets meer zien!

maar het was zo mooi

XXX

Hai meiden,

Ik ben ook zwanger van de tweede en ben rond 27 september uitgerekend.
Vind het allemaal zo spannend. Ik mag al 07-02 naar de gyneacoloog want mijn vriendin werkt daar dus heeft al extra vroeg voor mij een afspraak gemaakt en heb 6 jaar geleden een miskraam gehad.
Vind het zo spannend als alles mmaar goed is.

Gr Martine

Hoi hallo allemaal,

Het is inderdaad wel leuk om met elkaar te kletsen over de zwangerschap!
Bij ons weet nog niemand het (ik ben nu 8 wkn) en morgen gaan wij mijn moeder op haar verjaardag verrassen met het geweldige nieuws!
Volgens mij heeft ze nog geen idee! Het is onze 3e en tevens laatste dus ik probeer ook zoveel mogelijk erbij stil te staan...
We zijn gisteren bij de dokter geweest maar die doet helaas geen bevallingen meer. Hij heeft mijn andere twee kinderen wel gehaald dus ik vind het wel heel erg jammer, maar het is niet anders.
Meteen maar een VK praktijk gebeld en een afspraak voor de 30e gemaakt. Spannend hoor!
Ik heb alleen een beetje een wee gevoel en ben wel 's middags erg moe (dit begint ook mijn collega's op te vallen)...
Wil wel wachten tot 12 wkn met het vertellen op mijn werk, dus nog even net doen alsof er niets aan de hand is!
We hebben shirtjes laten maken voor mijn zoon en dochtert met de tekst:
Ik word een nog grotere broer en ik word een grote zus.
Ik hoop dat het voor iedereen een fijne zwangerschap zal zijn een een voorspoedige bevalling. Hopelijk "spreken" we elkaar hier of straks op het septemberforum regelmatig.
Groetjes KMD

Als alles goed gaat zal ik half september bevallen van ons eerste kindje. Ben nu zo'n 7 weken zwanger en heb van de week het hartje zien kloppen. Echt heel bijzonder.
Ik had wat afscheiding e.d. waardoor ik me erge zorgen maakte, gelukkig mocht ik gelijk langskomen bij de verloskundige en die heeft even gekeken. Het blijft natuurlijk spannend, maar toch. Van mij mogen de komende weken wel wat sneller gaan, dan ben je toch over de eerste onzekere weken heen. Gelukkig ben ik helemaal niet misselijk, alleen erg moe.

Terug
Bovenaan