Aan de septembermama's

Ik heb gelukkig nu (en bij mijn vorige zwangerschap ook niet) weinig kwaaltjes. Beetje moe en bij vlagen misselijk maar dat mag geen naam hebben. O heb wel alweer grotere borsten maar dat vind ik (en mijn man) alleen maar een voordeel hihi.
Wel had ik vorige week zo'n ongesteldheidsgevoel maar dat is nu weer weg.

Op 12 februari mogen wij naar de vk. Ben erg nieuwsgierig wat dan de "echte" datum is.

Hoop dat "ons" forum snel in de lucht is.

Hallo allemaal,

Ik  ben zwanger van ons 1e kindje,  9 september zijn we uitgerekend.  14 februari mag ik naar de  VK. Hoop dat het een geweldige valentijnsdag  zal zijn!.
Vandaag al een nieuwe  bh moeten kopen want borsten staan op springen, dat zal toch geen 8 maanden gaan duren he?.
Leuk om zo  contact  te krijgen met andere  september mama's.

Groetjes,
Sabrina    

Hallo allemaal,
Ik ben 27 september uitgerekend,bijna 5 weken zwanger nu.Ik zie dat iedereen al afspraken heeft enzo met de verloskundige of voor een echo.Ik heb nog niks ondernomen.Ik vind het allemaal nog zo vroeg.Ben bang dat het misgaat denk.Ik heb hiervoor een miskraam gehad,toen was ik ook vlot met alle afspraken en heel enthousiast.Ik vond het toen zo'n domper.Zou het nu ook zijn hoor als het misgaat.Een echo met 7 weken zou ik ook wel heel graag willen maar hier doen ze dat echt niet.Wel gezellig trouwens....met z'n allen zwanger zijn.

Hee

Ben ook 27 september uitgerekend. Alleen ik ben volgens de berekeningen 7 wkn zwanger want heb een cyclus van 38 dgn.
Als ik een normale cyclus had zou ik 17 sept uitgerekend zijn.

Gr Martine

quote: Martine83 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-01-2008 07:52:01'));

Hee

Ben ook 27 september uitgerekend. Alleen ik ben volgens de berekeningen 7 wkn zwanger want heb een cyclus van 38 dgn.
Als ik een normale cyclus had zou ik 17 sept uitgerekend zijn.

Gr Martine

Oooowww,dat ligt dus daaraan.Ik snapte het al niet.

jippie eindelijk effe mee kletsen over zwanger zijn. Ik ben nu 8 weken en zo ongeveer 12 september uitgerekend.
Ben gelukkig niet misselijk, maar heb wel enorm last van mijn borsten. S`nachts honderd keer   me bed uit om te plassen en soms een humeur echt niet te doen.
Herkenbaar?????
Ben echt super blij dat ik zwanger ben, maar oh met de gevolgen dealen vindt ik niet makkelijk.
groetjes

Ik ben helemaal niet misselijk maar heb enorme last van m'n borsten.En de hele dag een beetje zeurderig gevoel in m'n buik.Vooral 's avonds.En vreselijk moe inderdaad.Heb van de week zelfs 2 keer 's middags op de bank gelegen.Nou,dat gebeurd me nooit!

Hallo!

Weer een septembermama! Vandaag echo gehad ben 6weken2dagen! 21sept volgens de echo 0,51cm 109bpm
Ik denk dat er nog geen sept. forum is omdat ze een moderator zoeken!
Mijn enige kwaaltje is dat ik vaak moet plassen en wat vermoeider dan normaal...
Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap!
groetjes, Priscilla
mama van Ioannis(16-2-2005)
                    en Billy(28-11-2006)
                    en .......september 2008

Terug
Bovenaan