Aan de septembermama's

Dag dames,

de kwaaltjes klinken herkenbaar. Ook ik moet vaak plassen en ben moe en soms een beetje weeig van bepaalde geuren. Gelukkig niet straalmisselijk.

Ben benieuwd naar de eerste afspraak en de eerste echo. Voorlopig maak ik moeders voor moeders blij met mijn urine (in ieder geval nog iemand blij me, haha).

Ook ik heb vaak een cyclus die af en toe wisselt, maar de laatste paar keer 38 dagen. Volgens de meeste sites dus 18 sept, maar als je de lengte van je culus kan invullen kom je op 28 sept. Ergens half tot eind september dus, haha.

Probeer niet teveel van de nare berichtjes te lezen. Erg confronterend alle miskramen ed. Ik wens uiteraard iedereen sterkte en hoop voor de rest dat alles goed zit. Wat een onzekere tijden, zwanger zijn!!

Hallo Dames,

Ik ben inmiddels 9 weken zwanger van mijn eerste kindje  en ben op  3 september uitgerekend.
Das precies de dag dat mijn vriend en ik een jaar samen wonnen.
Ik ben ook de gelukkige winnaar van allemaal zwangerschapskwaaltjes.
Ben 24/7 miselijk, af en toe last van bandenpijn en pijn in me onderrug en nu gezellig voor de 3e keer een blaasontsteking.
Dus als iemand nog tips heeft tegen de miselijkheid zijn die van harte welkom, want wordt kneter gek van de miselijkheid.

verder zijn we heel blij met onze zwangerschap, en kijken heel erg uit naar de eerste echo over 3 weken.

Alle mama's heel veel succes met jullie zwangerschap

Groetjes Margo

hoi hoi

Ik ben nu 6 weken zwanger(bijna 7) en voel me erg moe en s'ochtends heb ik veel last van misselijkheid.
Verder mag ik niet klagen denk ik maar toch, heb er best wel moeite mee omdat ik van mijn dochter totaal geen klachten heb gehad dat valt me nu toch wel tegen.
Maar het stelt me ook gerust het is toch ook een  bewijs dat ik wel echt heel erg zwanger ben

Hoi!

Ik ben nu bijna 7 weken zwanger (denk ik) en ik ben zo moe en misselijk. En niet alleen misselijk in de ochtend, maar echt de hele dag. Ik weet ook echt niet hoe ik dat op mijn werk aan moet pakken. Vandaag ziek thuis gebleven, maar dat ben ik ook geen weken van plan... Ik heb nog geen idee wat ik hier mee moet.

14 februari krijg ik een echo, ben heel benieuwd....

Groetjes,
Es_ther

Hallo!
Ik ben zwanger van onze 3rde kindje; een geplande laatkommertje ;-) Uitgerekend op 18 Sep. dus nu 7 weken "ver"
Ik heb namelijk last van bekkeninstabiliteit en nu hebben we extra lang gewacht voor nog een zwangerschap.
Ik ben zo moe als een kip die door een vos is gejaagd dus loopt als een zombie door huis en doen alles op automatische piloot.  
Ik ben niet echt misselijk maar krijg wel dikke kieuwen als ik denk aan eten koken.
Ik heb geen trek meer in zoet (joehoe mag dit aub zo blijven) maar vooral tomaat met zout.. Als ik naar een reep kijk lijkt het mij net een stuk karton
Gelukkig kunnen mijn andere twee al veel en helpen ze graag (5.5 en 7 jaar)

We hebben gisteren de sleutel van onze nieuwe huis gekregen dus ik moet op zoek naar een nieuwe dokter, vk en ziekenhuis daar we naar een andere provincie verhuizen.
Meisjes, succes ;-)

Terug
Bovenaan