aangekomen

oei oei oei zo te lezen ben ik toch wel erg veel aangekomen dan...en ik geef nu af en toe nog over en eet helemaal niet voor 2 en dan toch zoveel aangekomen...met mn andere 2 ben ik ook iets van 12 kilo aangekomen dus dach eigenlijk dat nu 8 kilo tot nu toe nog mee viel maar zo te lezen ben ik juist wle veel aangekomen al.....en ik ben ook niet bepaald slank dus er hoeft echt niet veel aan bij mij want het moet er idd wel weer af...... oei oei oei......
 
Ik ben met 30 weken nog "maar" 10 kilo aangekomen. Ben hier zelf erg blij mee aangezien ik de eerste 2 zwangerschappen wel 25 kilo aan ben gekomen. Ik heb goede hoop dat het nu niet zoveel gaat worden. Ik weet dat ik de kilo's uiteindelijk wel weer kwijt raak, maar zou het toch wel erg leuk vinden om nu al wat sneller weer mijn normale kleding te kunnen dragen.
 
Oei, oei, daar kom ik aan, jemig jullie zijn nog haast niets aangekomen, hahah.
Ik ben nu 31 weken zwanger en al ruim 15 kilo aangekomen, wat allemaal alleen op mijn buik zit.
Ik heb dus ook een enorme toeter.
Tja, met de 1e zat ik na 40weken op ruim 30kilo en daarna heb ik me niet meer gewogen, terwijl ik 15dagen overgelopen heb.
Geen idee hoe het deze keer verloopt.
Gelukkig zat ik weer op mijn 'oude' gewicht voordat ik zwanger raakte.
 
Ik ben ook al 12 kilo aangekomen dat is net zoveel als mijn eerste hele zwangerschap.
Maar toen was ik constant misselijk en dat heb ik nu helaas niet lust nu ook alles.
Maar hopelijk gaat het er net zo snel af als met de 1e toen was ik alles na 2 weken alweer kwijt.
En na 2 maanden zelfs 10 kilo extra.
Afwachten maar wat het doet ga nu ook niet opeens opletten ivm met aankomen.
Ik zie wel.
 
Hiero 28 weken en nu 12 kilo aangekomen..... Gelukkig voornamelijk op mijn buik en nog niet echt op de rest van mijn lijf.. helaas wel een extra belasting voor mijn rug!
 
Wow,

ik moet vrijdag weer wegen maar 3 weken geleden zat ik ll op ongeveer 14 kilo.
Ik moet er bij zeggen dat ik geen één dag ziek ben geweest, gewoon normaal eet en nog steeds sport!
Schrok er zelf wel van Haha en helemaal als je leest en hoort dat andere zo weinig aankomen....
Voor me zwangerschap was ik rond de 60 kilo, wel heel slank dus nu wel beetje wennen en hoortmerk wel dat ik last krijg van het gewricht maar zie er gelukkig wel goed uit Haha. Het gaat er gelukkig straks ook allemaal weer vanaf Haha, gaat het niet vanzelf dan zorg ik wel voor;-)

jammer eigenlijk dat we geen foto's kunnen plaatsen he Haha
 
Terug
Bovenaan