aangekomen

Wat een verschillen allemaal. Op mijn oude gewicht ben ik nu zo'n 7 kilo aangekomen. De 2 kilo die ik eerst afviel zou ik er eigenlijk ook bij op moeten tellen, dus laten we zeggen 9 kilo. Hoef mezelf ten slotte niet voor de gek te houden haha!
Het meeste zit in mijn mooie ronde buik, maar ik zie helaas wat striae op mijn billen verschijnen (*shock*) dus ik vermoed dat mijn kont (nog) wat dikker is geworden.
Na de zwangerschap wil ik eigenlijk op tijd proberen wat af te vallen; het doel is dit keer de vakantie naar Turkije in mei 2012. Wil daar wel enigszins slank aan het strand zitten en het is zo maar zo ver...
 
Ik ben 28 weken en 10 kilo aangekomen. Ik voel me goed en ik sport ook nog gewoon, al vinden de mensen van de zumba het elke week weer spannend als ik mee doe :) Ligt denk ik aan mijn buik haha
Ik weet dat gemiddeld in hele zwangerschap 12-15 kilo is , maar ik ben al blij want was ook bang zo'n 25 kilo aan te komen in totaal, alhoewel, hoe snel gaat het eigenlijk de laatste weken?? wie heeft er ervaring in?
 
zaterdag 30 weken en 4 kg aangekomen...bij de 1ste was ik in totaal 22 kilo aangekomen dus dat zegt helemaal niets maar nu gaat het rustig en gestaag en scheelt het straks weer...haha...
 
30 weken en 12 kilo en ook ik ben hier heel bij mee!! Bij Liam kwam ik in totaal 26 kilo aan! Ik neem aan dat ik in de laatste 10 weken geen 14 kilo meer ga aankomen :)
 
29 weken en 10 kg, alles op de buik en heupen, want van achteren is het niet te zien dat ik zwanger ben ;). Ik heb me voorgenomen om de 80 kg niet voorbij te gaan, woog 65 kg voor ik zwanger was.
 
4,1 Kg om precies te zijn, met 31 weken. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik bij alle zwangerschappen pas met 20 weken iets aan kwam en tegen het eind ging het best hard. Dit kwam vooral door het vocht op het laatst. Alle drie de keren zat ik uiteindelijk op 12/13 kg extra. Ben benieuwd of ik dat dit keer ga halen. Nog 8 kg in de laatste 10 weken, hahaha.
 
Ik ben nu 29 wkn zwanger en zo'n 7 kg aangekomen. Wat mij betreft mag er nog best wat bij want ik weet dat als ik borstvoeding ga geven de kilo's er weer af vliegen. Ik ben van mezelf vrij slank dus wat "reserve" kan geen kwaad!
 
Terug
Bovenaan