Aankomen

<p>Hoi dames! </p><p> </p><p>Hoeveel komen jullie aan? </p><p>In eerste trimester? </p><p>In loop van tweede trimester? </p><p> </p><p>Geef weken en gewicht aan, ik ben benieuwd ???</p>

Weken en gewicht weet ik zo niet meer
Maar ben nu 22 weken en ongeveer 4kg aangekomen. Eerst een kg afgevallen en nu 4 boven startgewicht dus valt mee. 

Ik ben 15 weken en 3 dagen en ben 6,1 kilo aangekomen! ?
Mijn eetpatroon is minimaal veranderd met voor mijn zwangerschap.. heb me er ook druk om gemaakt maar ik weet niet wat ik moet veranderen! Dus accepteer dat het zo is! Als mijn kleine meisje straks geboren is dan sport ik de kilo’s er wel weer vanaf ?

Ik ben 19 weken en ben 5,4 kg aangekomen. 
Bij het eerste bezoek aan de vk hebben ze gewogen en bij 15 weken toen was ik in 8 weken tijd 3,7 gegroeid en dat vond ze “fors”.. nu in 4 weken 1,7 kg..
ik maak mij er niet zo druk (meer) om. Had erg honger in het eerste trimeste en ga niet op een houtje zitten bijten. Dan na de bevalling maar weer opletten en sporten! Zolang de kleine maar in orde is!

Ik ben nu 15+3 en 4 kilo aangekomen. 
Verloskundige vindt het nog niet te veel gelukkig. Maar heb ook last van het weer en vocht vast houden. Met deze hitte ook minder beweging dan normaal. Ik maak me nog niet druk!

Van 4 a 5x in de week te sporten en op voedingsschemas te leven.. Naar niet sporten en maar alles eten wat in me opkwam ben ik nu bijna 20KG aangekomen.( Hou ook wel mega veel vocht vast )
Ben nu 38+2 weken zwanger..die kilos werken we er wel weer af. Ik zou me er sowieso niet te druk om gaan maken.

In de eerste 12 weken ben ik eigenlijk niks aangekomen.  Rond week 22 was ik 8.5 kg aangekomen . Nu 32.5 week zwanger en vanaf week 22 tot nu 6 kg aangekomen. Dus nu totaal 14.5 kg. Hou op dit moment ook wel aardig vocht vast dus dat speelt ook wel mee. 

Terug
Bovenaan