Aankomen

24 weken en 5 kilo aangekomen.  Tijdens heel me zwangerschap veel (en ongezond) gegeten. Ga nu echt proberen op te letten

Ik ben in het begin 5 kg afgevallen, eigenlijk heb ik heel de zwangerschap al geen eetlust.
Nu 17w3d en nog steeds 3 kg lichter dan voorheen. Had zeker geen overgewicht maar ben denk ik ook wat spiermassa kwijtgeraakt. Ik hoop dat het zo blijft, wat er niet aan komt hoeft er tenslotte straks ook niet af:) 

Leuk om te lezen dames❤️
nu weet ik beetje ‘t gemiddelde
de meeste doen t trouwens netjes, trots op jullie???
ik zelf weet mijn start gewicht niet voor de zwangerschap ? 
dus ik hou t vanaf nu bij
zit nu op week 15, denk als ik zo inschat 3/4 kilo erbij is gekomen. 

Hoi

ik ben 27 weken en 3 dagen en tot nu toe 4.5 kg aangekomen.
begin van de zwangerschap niet afgevallen en tot 20 weken niks aangekomen. Maak je niet druk om je gewicht als je kleine het maar goed doet tenslotte toch?

34 weken nu en zit op ongeveer +6kg
Wel wat geholpen door zwangerschapssuiker waardoor ik ansers mijn eten moet verdelen .

Ik probeer de weegschaal te ontwijken :D maar zal vandaag bij de verloskundige wel moeten wegen. Ik ben 14 weken zwanger maar vermoed dat ik weinig ben aangekomen aangezien ik al een maand geen trek heb

Ik ben nu ruim 24 weken en 5 kg aangekomen. In het begin wel wat afgevallen door de misselijkheid maar dat is allemaal weer goed gekomen  ;-)

Terug
Bovenaan