Aankomen

Het 2e en het 3e trimester kom je het meest aan.
Wil je zo min mogelijk aankomen,eet wat je normaal eet alleen dan een 300 kcal per dag meer.
Maak gezonde keuzes :) blijf in beweging zolang het kan !

Voor de dames die niet aankomen of zelf afvallen dit is toch gevaarlijk voor de baby?
En is toch normaal om 3 kilo aan te komen door de baby, het vocht en je bloed en etc of tellen jullie dit niet mee??

ik maak mij niet zorgen om mij gewicht maar wilde beetje het gemiddelde weten en vind t leuk om te weten want je komt sowieso minimaal 8 kilo aan. 
En gezond eten en idd 300 cal meer en dan zit je goed. ???

Bij 14 weken - 5kg aangekomen.
en nu iets over de 30 weken - 15.4kg aangekomen. 
Ik was voor mijn zwangerschap ook echt een lichtgewicht en zat onder de normale BMI dus vind het ook helemaal niet erg eigenlijk, mag van mij zelfs blijven zitten. 
Merk het wel aan de straiee op mijn borsten  en billen dat ik in één keer zo veel ben aangekomen. Valt helaas niet tegen op te smeren. 

Nou gisteren gezien dat ik 2 kilo ben afgevallen, maar aangezien ik nauwelijks trek heb is het niet heel raar.
De verloskundige zegt dat het geen kwaad kan. Dat het straks vanzelf weer goed komt. Dus daar ga ik ook maar van uit

Bij mij gaf de computer van de vk inderdaad aan dat ik niet genoeg aankwam. Maar de vk zelf maakte zich daar niet druk om. Heb al een te hoge bmi dus misschien dat het daar mee te maken heeft. Heb nog genoeg reserves haha.
En de kleine meid groeit als kool. 

Nee, dat is geen reden tot zorg. De baby eet als het ware van mij. Ze groeit super. Mijn buik is ook gewoon nog niet zo groot. Maar zolang zij goed groeit en het met mij goed gaat, is het prima. En minimaal 8 kg aankomen is niet waar ;)

Terug
Bovenaan