aankomen

Hoi meiden,

Ben nu 26 weken en 8 kilo aangekomen.
moet zeggen de eerste 20 weken groeide ik niet echt.
Maar nu dus wel....
Hebben jullie dat ook? ik zit nu 3 weken thuis en merk dat ik meer eet dan voorheen terwijl ik veel minder beweeg.
Bij mijn eerste ben ik 15 klio aangekomen en heb wel een jaar erover gedaan voordat ik weer me normale maat had.Ondanks de borstvoeding die ik gegeven heb.
Vind het niet erg om aan te komen.
maar voel me nu minder leuk, fris en sexy.
 
Ik ben nu 16 weken en zo'n 2 kg aangekomen denk ik. Ik heb geen idee wat normaal is... heb ook wel wat meer zin in vette hap en soms gewoon vreetbuien. Ik merk dat ik als ik een dag wat minder eetn, ik 's nachts echt beretrek heb, of de volgende dag moet compenseren... hahaha..
 
Tja dat aankomen.. poeh he...

Bij mijn zoons zwangerschap kwam ik wel 32 kilo aan.. ok ik had ook een ondergewicht toen.. dus van 43 kilo na 75 kilo gegaan...

Daarna afgevallen tot 60 kilo, toen zwanger geworden van dit meisje (38 weken ben ik nu) en ben nu 77 kilo! Op zich nog maar 17 kilo dus beter dan die 32 kilo maar wel al 2 kilo zwaarder als de vorige keer..

Mijn moeder kwam nooit wat aan tijdens haar 5 zwangerschappen! Ik ken ook iemand die alleen maar aan het afvallen is (niet bewust!!!). Iedere zwangerschap is dus anders.
 
Tja dat aankomen.. poeh he...

Bij mijn zoons zwangerschap kwam ik wel 32 kilo aan.. ok ik had ook een ondergewicht toen.. dus van 43 kilo na 75 kilo gegaan...

Daarna afgevallen tot 60 kilo, toen zwanger geworden van dit meisje (38 weken ben ik nu) en ben nu 77 kilo! Op zich nog maar 17 kilo dus beter dan die 32 kilo maar wel al 2 kilo zwaarder als de vorige keer..

Mijn moeder kwam nooit wat aan tijdens haar 5 zwangerschappen! Ik ken ook iemand die alleen maar aan het afvallen is (niet bewust!!!). Iedere zwangerschap is dus anders.
 
Hey ik ben 18 weken precies....

Ben ongeveer 5 kg aangekomen. Vond ht zelf wel meevallen, aangezien ik ok gestopt ben met roken. Weet niet wat veel en weinig op dit moment is...

Weet wel dat een gemiddeld zwangerschap 12 kg bij kost.

En ik vind eigenlijk niet dat het om de kg´s gaat.... vind het belangrijker dat je je lekker erbij voelt!

Ik voel me het ene moment sexy, andere moment een opgeblazen ballon!

Liefs
 
ben bij mn dochtertje 20 kilo aangekomen,
en ben nu 33 weken zwanger en 10 kilo aangekomen.
4 dagen na mn bevalling bij nathalia, pastte ik al mn oude kleding weer.
vind het ook helemaal niet erg om aan te komen.
ten eerste is het voor een goed doel, ten 2e woog ik maar 49 voor beide zwangerschappen, dus das ook niet erg veel.

liefs, do
 
ben bij mn dochtertje 20 kilo aangekomen,
en ben nu 33 weken zwanger en 10 kilo aangekomen.
4 dagen na mn bevalling bij nathalia, pastte ik al mn oude kleding weer.
vind het ook helemaal niet erg om aan te komen.
ten eerste is het voor een goed doel, ten 2e woog ik maar 49 voor beide zwangerschappen, dus das ook niet erg veel.

liefs, do
 
ik heb nog nooit op de weegschaal gestaan tijdens mijn twee zwangerschappen en ik maak me er ook niet druk over over hoe veel ik nu bij kom bij de derde als ik straks maar weer ik mijn oude kleren pas bij de eerste kon dat na ongeveer 6 maanden e de tweede na ongeveer 4 maanden zolang ik me prettig voel in mijn eigen lichaam straks maakt het .
me niet zo veel uit,

groetjes dominique
 
Terug
Bovenaan