aankomen

Idd, zo wie je maar weer dat mensen gewoon maar wat roepen! Mijn verloskundige zei dat ik nog een lief klein buikje had voor 18 weken!

Terwijl ik gisteren in een kledingzaak stond, en toen vroeg iemand me: Hoever ben je? Dus ik zei: 18 weken!

Boh dan heb je wel al een flinke buik he, zei ze....

Ik vind het zelf echt reuze meevallen!!!!
En de verloskundige dus ook!

En er hebben inmiddels ook 2 mensen (die ik niet kon) aan mijn buik gevoeld hahahahah.... trekt toch aan schijnbaar!!!

Bij mij wisselt het eetpatroon... soms een weekje supergezond, met groenten en fruit en veel vezels hihi... Andere week 2 keer frieten en een keer pizza ofzow.... ligt echt eraan....
 
Hahaha... ik had laatst ook een tante die spontaan over mijn buik begon te aaien (ieeehhhhh....) Goeie tip van een vriendin: gewoon terugdoen!

Het lijkt wel of je buik gemeenschappelijk bezit wordt tijdens een zwangerschap... hahaha! Dus volgende keer aai ik mijn tante gezellig terug over haar vetrolletjes!

Ik ben volgens mij echt een klassieke zwangere, alle cliche's zijn op mij van toepassing. Ik ben echt dol op augurken en krijg af en toe echt zin in vette hap. Met name hartige dingen vind ik nu heerlijk...
Mijn top 3:
1. kaassoufle
2. bugles met Danish' Chef (tube smeerkaas), of welke chips dan ook ;-)
3. augurken

Terwijl ik hiervoor meer een zoetekauw was... rare dingen, die hormonen ;-)

Wat een fijn weer he? Genieten jullie ook zo?
 
Terug
Bovenaan