aankomen

ik heb nog nooit op de weegschaal gestaan tijdens mijn twee zwangerschappen en ik maak me er ook niet druk over over hoe veel ik nu bij kom bij de derde als ik straks maar weer ik mijn oude kleren pas bij de eerste kon dat na ongeveer 6 maanden e de tweede na ongeveer 4 maanden zolang ik me prettig voel in mijn eigen lichaam straks maakt het .
me niet zo veel uit,

groetjes dominique
 
Hoi bolle medezwangere,

Ja je ziet toch dat het voor iedereen verschillend is.
Ben best wel jaloers op de "bolle" die zich er echt prettig bij voelen.
Ik voel me wel goed alleen voor mijn gevoel gaat het zo hard.
Tot 3 weken geleden zag niemand dat ik zwanger was en toen zag je het eindelijk en dan gaat bij mij meteen naar zo hele dikke toeter.
Aan de andere kant ben ik wel heel blij met mijn zwangerschap en ben ik heel blij dat ze het heel goed doet en lekker veel ruimte heeft om te bewegen.
Heb trouwens geen moeite hoeven doen om alles er weer af te krijgen hoor.
Ik probeer altijd gezond te eten en eet zonder zwangerschap ook weleens een patatje alleen als ik er nu aan toe geef, lunch ik minimaal 2 keer bij de mac en dat is niet gezond maar het is best moeilijk er niet aan toe te geven...
Hebben jullie ook zo trek in gebakjes??die eet ik normaal nooit, alleen met verjaardagen ofzo en nu kan ik wel iedere avond er eentje op hi hi hi
 
Hoi bolle medezwangere,

Ja je ziet toch dat het voor iedereen verschillend is.
Ben best wel jaloers op de "bolle" die zich er echt prettig bij voelen.
Ik voel me wel goed alleen voor mijn gevoel gaat het zo hard.
Tot 3 weken geleden zag niemand dat ik zwanger was en toen zag je het eindelijk en dan gaat bij mij meteen naar zo hele dikke toeter.
Aan de andere kant ben ik wel heel blij met mijn zwangerschap en ben ik heel blij dat ze het heel goed doet en lekker veel ruimte heeft om te bewegen.
Heb trouwens geen moeite hoeven doen om alles er weer af te krijgen hoor.
Ik probeer altijd gezond te eten en eet zonder zwangerschap ook weleens een patatje alleen als ik er nu aan toe geef, lunch ik minimaal 2 keer bij de mac en dat is niet gezond maar het is best moeilijk er niet aan toe te geven...
Hebben jullie ook zo trek in gebakjes??die eet ik normaal nooit, alleen met verjaardagen ofzo en nu kan ik wel iedere avond er eentje op hi hi hi
 
Ben tot nu toe iets meer dan twee kilo aangekomen.
Ben nu bijna zeventien weken (happy) zwanger van onze eerste.
Het kunnen zeker wel meer kilo's dr bij komen,maar tot nu toe valt t wel mee.
Sommige komen heel gauw wat aan en een ander wat minder snel.
Vind t nu echt een mooi fijn gevoel zwanger te zijn.
Nu gaan we echt genieten en leuke dingetjes doen.
Het geslacht weten we nu ook maar dat houden we ff voor ons.
Ik wens ieder een fijne zwangerschap toe.
Binnekort ff neuzen voor buikbanden ;-) .
 
Ben tot nu toe iets meer dan twee kilo aangekomen.
Ben nu bijna zeventien weken (happy) zwanger van onze eerste.
Het kunnen zeker wel meer kilo's dr bij komen,maar tot nu toe valt t wel mee.
Sommige komen heel gauw wat aan en een ander wat minder snel.
Vind t nu echt een mooi fijn gevoel zwanger te zijn.
Nu gaan we echt genieten en leuke dingetjes doen.
Het geslacht weten we nu ook maar dat houden we ff voor ons.
Ik wens ieder een fijne zwangerschap toe.
Binnekort ff neuzen voor buikbanden ;-) .
 
Wat grappig het blijft toch een issue bij vrouwen, ook al is het aankomen dit keer volledig gericht op het helpen van moeder natuur.. ik merk het ook aan mezelf, ik had vooral rond week 20 even zo'n periode dat ik behoorlijk aankwam en er tegenop zag om naar sociale dingetjes te gaan ("zo jij bent al dik zeg", en "hoe lang moet je nog? Wat? Zolang nog?"). Ik ben nu in week 30 en de verloskundige zegt telkens dat ik prachtig groei, niets raars aan, ook niet teveel van het goeie ofzo. Dan ben ik wel weer gerustgesteld. Op de weegschaal sta ik niet. Dat heb ik jaren geleden afgezworen en ga ik ook nu niet doen. Ik merk aan mijn kleding precies hoeveel ik aankom; dat gaat echt in periodes.
Het is wel een feit dat ik een behoorlijk ronde buik heb, dus ook aan de zijkanten is veel ruimte voor de baby: ik voel regelmatig gehuppel in mijn zij, helemaal tegen mijn ribben!
Laatst was ik op een verjaardag en daar zeiden meerdere mensen tegen me, toen ze weggingen: "Nou, sterkte dan maar he". Dus ik zei, nou dank je wel, maar ik ben niet ziek hoor! "Nee, maar je moet nog 2,5 maand. En dat is toch niet leuk, om er zo bij te lopen..".
???
Sommigen vinden het mooi om te zien, anderen raken er lichtelijk van in de war.
 
ik ben me eertse zwangerschap van 60kg naar 51kg afgevallen en op de eind was ik 85 kg ( ben maar 1,60 dus kan je voorstellen hoe ik uitzag)
Moet wel bijzeggen dat ik zikte van kroon heb en toen prednison en anderemedicijne heb geslikt en 6 w te vroeg bevallen. Ik hild toen veel vocht vast.

bij de 2de begon ik met 66 kg en ben met 40w bevallen en was toen ook rond 83kg.Moet zeggen dat ik heelgroot buik had maar nog lang niet zo opgeblazen als bij mijn 2de zwangerschap.

De reacties zo als wat nog zo lang? of zitten er niet 2 in? Heel bekend........ maar trok me niks van aan, ik was trots op mijn mega buik.

nu ben ik bijna 12 w zwanger, begon met 61 kg en ben nu 1 kg aangekomen, mijn buik is natuurlijk al weer groot. We gaan het woensdag aan iedereen vertellen, maar je ziet nu al mensen naar me buik kijken. Ik heb even het" voordeel ", dat mensen die me kunnen denken dat het mijn darmen zijn. Ik kan niet meer wachten tot het iedereen weet, dan kan ik mijn buik weer lekker shouwen. Ga binnenkort ook een leuke buikband kopen. Op www.buikbanden.com hebben ze een hele hoop en heb van mijn vriendin gehoort dat ze ook goed kwalitijt zijn.


en gek op gebakjes? nee meer in tomatjes en wortels hihi.
 
ik ben me eertse zwangerschap van 60kg naar 51kg afgevallen en op de eind was ik 85 kg ( ben maar 1,60 dus kan je voorstellen hoe ik uitzag)
Moet wel bijzeggen dat ik zikte van kroon heb en toen prednison en anderemedicijne heb geslikt en 6 w te vroeg bevallen. Ik hild toen veel vocht vast.

bij de 2de begon ik met 66 kg en ben met 40w bevallen en was toen ook rond 83kg.Moet zeggen dat ik heelgroot buik had maar nog lang niet zo opgeblazen als bij mijn 2de zwangerschap.

De reacties zo als wat nog zo lang? of zitten er niet 2 in? Heel bekend........ maar trok me niks van aan, ik was trots op mijn mega buik.

nu ben ik bijna 12 w zwanger, begon met 61 kg en ben nu 1 kg aangekomen, mijn buik is natuurlijk al weer groot. We gaan het woensdag aan iedereen vertellen, maar je ziet nu al mensen naar me buik kijken. Ik heb even het" voordeel ", dat mensen die me kunnen denken dat het mijn darmen zijn. Ik kan niet meer wachten tot het iedereen weet, dan kan ik mijn buik weer lekker shouwen. Ga binnenkort ook een leuke buikband kopen. Op www.buikbanden.com hebben ze een hele hoop en heb van mijn vriendin gehoort dat ze ook goed kwalitijt zijn.


en gek op gebakjes? nee meer in tomatjes en wortels hihi.
 
Terug
Bovenaan