AANKOMENDE WEEK KLUSWEEK/NOD=11 SEPT!!!!

A

Anoniem

Guest
HOI allemaal ,

jA HOOR HET IS WEER ZOVER  
aankomende week is het weer klussen geblazen  (en letterlijk ook , er wordt nl laminaat gelegd hiet thuis)
deze week ga ik met de ovulatie dipstick beginnen, heeft hier iemand ervaring mee???
Ik kan mijn ei wel voelen maar afgelopen x kon ik het niet echt herkennen
sinds ik gestopt ben met de pil (half juni) ben ik redelijk netjes ong. geworden 1x 28 dagen 2x 29 dagen.
en laat mijn NOD op 11 september zijn!!!! nou die vergeet je niet toch??
ik ga jullie allemaal op de hoogte houden
ik lees wel iedere dag mee maar ik reageer niet altijd.
ik moet zeggen dat dit zeeeeeer verslavend is  maar wel een gezonde hihi.

nou en iedereen die ZWANGER is GEFELICITEERD!!!!!!  een dikke zoen voor jullie!!
zijn er trouwens nog meer mensen die nod 11 sept hebben?????

liefs Prietje

Hoi Prietje!

Mijn cyclus vorige keer duurde 32 dagen...mijn nod zou dan de volgende keer 12 september zijn.
Dus we zitten volgende keer op het zelfde wachtbankje...
Nou ik zal duimen dat we heeeeel lang mogen wachten,of liever gezegd,dat het dan raak is!!!
Dus ik zit denk ik dan ook nu in mijn klusweek..?
Ben er nog niet zo mee bezig,ik dacht wel dat ik vorige keer mijn ei heb gevoeld?
Van klussen is nadat de duivels bij mij weg zijn nog niets van gekomen(hopelijk vanavond en deze week)
Mijn vriend heeft het erg druk...helaas.

In welke ronde zit jij ook alweer??

Liefs,Swinnie(ronde4)

Hey !
Ook mijn NOD is 11 sept.
Vanaf vrijdag begint de vruchtbare periode dus dan gaan we ook maar aan de slag.
Daarna gaan we gezellig met zijn drieën wachten...Ik zit dus naast jullie op het bankje.
Succes met klussen hoor.
Liefs van Miena.

Goh wat toevallig!!Ik heb ook 11 september mn NOD; dat is inderdaad een datum om niet te vergeten, maar....wij gaan ook 11 september op vakantie..met vliegtuig!Dus dat wordt wel erg dubbelop!!Maar hoop ZO dat we met zn drietjes vliegen he!!
Heb cyclus van 28 dagen, verwacht ik en begin nu do met cb ovutest en verwacht mn ei maandag, hoop dat t ook echt zo is. Heb nog geen ervaring met zo'n test, maar ben erg benieuwd of t ook zo is dat als ik denk!
Wel gezellig dames dat we rond dezelfde periode zitten!!
jullie ook alvast veel succes!
En swinnie; miss eens een cyclusbanner bij babbybrabbel.nl aanmaken, maakt een duidelijk balkje wanneer je vruchtbare dage zijn...en wanneer miss de rode duivel weer om de hoek komt kijken; maar wij HOPEN van niet deze keer!!
xx ZuuS

Suc6 meiden met klussen,

Hou er alleen rekening mee dat niet iedereen 14 dagen voor NOD een eisprong heeft. Ik nml 7 dagen voor NOD. Dus ga voor de zekerheid lekker lang door.

Geniet ervan

Vandaar ook dat ik ovu test probeer!!ben inderdaad wel benieuwd!
Hoe kwam jij erachter?
x ZuuS

Hoi prietje en de andere dames ,

ook ik ga mijn klusweek bijna in hhahaha NOD op de 13e dus ook die kan ik wel onthouden...

spannend spannend spannend

Ik wil deze maand ook gaan beginnen met ovulatie testen maar weet eerlijk gezegd ook niet precies hoe het werkt en wanneer je dan moet testen...
Normaal gesproken merk ik mijn ovu wel aan meer vocht..sorrie voor de details...dus ik ben er altijd vanuit gegaan dat ik dan mijn ovu heb, dus dat wil ik deze maand maar eens gaan testen. Ik hoop dat het inderdaad zo werkt endat we dus op de juiste tijden klussen zeg maar.

Maar voor de zekerheid gewoon maar veel oefenen.

Succes allemaal!

Hoi Prietje en anderen,

Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ik gok dat ik mijn NOD 9 september  heb maar het kan ook een paar dagen later zijn. De cyclus is nog niet helemaal op regel na het stoppen met de pil. Eerst 54 dagen, daarna 43 dagen en nu hoop ik dat hij rond de 32 dagen zit.
Komende weken er maar lekker tegenaan.
We zullen zien.

Groetjes MP

Terug
Bovenaan