AANKOMENDE WEEK KLUSWEEK/NOD=11 SEPT!!!!

Helleu dames!!

Terug van 2 weekjes heerlijke vakantie en deze ronde begonnen met ovu.testen. Net als Prietje dit weekend 2 streepjes gehad. Vrijdag licht 2e streepje en zaterdag 2 dezelfde streepjes!! zaterdag en zondag fijn ons best gedaan dus hoop dat dat voldoende is geweest (en dagen daarvoor trouwens ook nog op vakantie natuurlijk ).

Ik moet zeggen dat ik wel erg blij ben met de testen. Geeft net wat meer zekerheid zodat je je niet af hoeft te blijven vragen hoe t ervoor staat.

Mijn nod verwacht ik rond 6/7 september dus nog eventjes geduld....

Succes allemaal en vooral veel plezier.
Hoop op veel goed nieuws!!

Lotte

Ja inderdaad; ik voel me door die test ook wat zekerder en je kunt NOG gerichter klussen!!
Ik 11sept nod dus nog iets langer wachten.....gaan die dag ook op vakantie!!!HOOP ZO met ons drietjes he!!
Wanneer zou jij testen; ik probeer paar dagen te wachten, als die rd niet komt!!
xx ZuuS

Hallo allemaal,

Het lijkt me leuk om met jullie met te kletsen, ook ik zit in de wachtronde en voel me superongeduldig. Probeer het niet te zijn maar onbewust, tjongejonge.
Volgens mijn berekening moet mijn NOD 4 september zijn, dus volgende week. Ben benieuwd, we hebben wel druk geklust vorig weekend en afgelopen dagen.
We proberen weer zwanger te worden na een miskraam van 9 weken. Ik heb toen een curretage gehad en dat is nu  2 maanden geleden. Na 5 weken kwam me menstruatie weer, dus gelukkig is alles van binnen weer op regel.
Ik ben toen onverwacht na 1 keer zonder zwanger geraakt, maar het was wel superwelkom hoor. Kwam er een weekend na ons trouwen achter, dus een mooier cadeau kon niet, maar helaas mocht het niet goed gaan.
Ik vind het erg fijn om jullie verhalen te lezen en Prietje " je kan mooi vertellen hoor", heb er even smakelijk om zitten lachen.

Ach ja, de humor moeten we er maar een beetje inhouden he.

Ik hoop dat iedereen gauw zwanger is!!

Groetjes

Hoi Dames!!

Ik laat me ook weer even zien in de wachtkamer..(nod 12sept)
We hebben gelukkig alweer 4x geklust..pff,was effe bang dat het er niet meer van kwam.
Ik weet niet zeker of het in mijn vruchtbaarste periode is geweest,ik werk nog niet met ovulatiesticks ed.
Maar als Prietje hem afgelopen weekend heeft gehad(nod 11 sept),zal die van mij misschien ook wel in die buurt zitten,dan zit ik goed.

weet je wat......we wachten GEWOON af!!!!
Kom ook maar gezellig op de koffie en thee bij mij(bij mij krijgen jullie vlaai erbij..haha)

Liefs,Swinnie

Dus dich kums ouk oet Limburg??!!
Volgens mij jullie wat zuidelijker, ik noord!

Maar wij hebben onze klusweek ook achter de rug en voor 1e x ovu test en kwam erachter dat ik mn ei niet ma had maar za of zo!
Maar evengoed flink geklust, dus hoop dat ze elkaar gevonden hebben!!
afwachten nu he.....tik tik tik, ik 11 sept nod; gaan die dag op vakantie en HOOP ZO dat we met ons drietjes gaan he!!!!

Duim Duim Duim, voor alle meiden hier!!!
xx ZuuS

Terug
Bovenaan