Aanschaf luiers en billendoekjes

<p>Even een vraagje tussendoor! <br />Wanneer schaffen jullie de eerste luiers en billendoekjes aan voor de babyuitset? <br /><br /></p><p>Zelf lijken mij de luiers van Kruidvat fijn, doekjes nog geen idee! Hoe staan jullie hierin?</p><p>Liefs! </p>

Ik heb de eersten gebruikt uit de zwangerboxen. Wij hebben uiteindelijk kruidvatluiers en doekjes van de action. Dat laatste was een zoektocht bij welke doekjes ze geen uitslag kreeg en welke doekjes wij ook lekker vonden ruiken ;)  Ik zou er mee wachten en een maatje 1 op voorraad 1 pak want misschien past het eerst in een newborn 

Pampers luiers (allergie voor andere merken) en ook de pampers aqua pure doekjes, zijn fijne dikke natte doekjes!
In de aanbieidng altijd 18 pakjes voor 25 euro

Zou niet teveel inslaan. Mijn dochter kon juist niet tegen pampers. Kruidvat bleek de oplossing. Dus misschien moet je echt wel even testen wat voor jullie werkt. Evenals met billendoekjes. 

Ik had van alles wat. 
Proef luiers van kruidvat, zwitsal en pampers. Veel op de negen maanden beurs gescoord vorig jaar.
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor pampers. Die zaten hier het beste omdat die hoger aansloten en meeste vocht opvingen. 
Ik had alles in huis toen ik ongeveer 7 maand zwanger was.

Ik had van alles wat. 
Proef luiers van kruidvat, zwitsal en pampers. Veel op de negen maanden beurs gescoord vorig jaar.
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor pampers. Die zaten hier het beste omdat die hoger aansloten en meeste vocht opvingen. 
Ik had alles in huis toen ik ongeveer 7 maand zwanger was.

Ben nu 7 mnd zwanger en de luiers en billendoekjes hebben we in huis. Doekjes gebruiken we de sensitive van kruidvat, zitten weinig gekke toevoegingen in en zijn ook goed te gebruiken om vieze handjes en gezichtjes mee schoon te maken. Luiers wisselen we af tussen kruidvat en pampers voor onze peuter. 

Terug
Bovenaan