Aanschaf luiers en billendoekjes

Ik heb 2 pakken luiers maat 2 Kruidvat. Maat 1 zat in de verschillende zwangerboxen die ik heb opgehaald. Heb ook al maat 3 in huis, omdat daar laatst een aanbieding van was. Dit is ons 2e kindje en bij onze eerste was ik erg tevreden over Kruidvat luiers. Vandaar nu al wat meer ingeslagen. 
Doekjes heb ik de sensitive van Etos. Was laatst een keer aanbieding van. Anders heb ik ook wel die van Kruidvat. 
Bij de Kruidvat kun je altijd dichte pakken luiers omruilen voor een grotere maat mocht je toch teveel hebben. Dit kan zonder bon. 
En mocht ik tekort hebben, dan is er vast wel iemand die ze voor me kan halen. Of ik bestel online. 

Ik had ook vanuit verschillende boxen wat luiers. We hebben verschillende geprobeerd om te kijken welke het beste paste. Pampers en bumblies lekte door, maar Kruidvat zit perfect. 

Ik zou qua luiers elke keer aan de onderkant van de gewichtrange gaan zitten per maat. Liever iets te groot dan precies goed! Bestel dus niet teveel 1. Als je nagaat dat nummer 2 vanaf 4 kilo is kunnen ze daar vrij snel in ;)
Pampers valt klein, Kruidvat en Etos groot. 
Maak je niet al te druk, je komt er vanzelf achter wat je fijn vindt, want je moet de eerste periode ontzettend veel kopen ;) 
Qua doekjes raad ik de Kruidvat waterdoekjes aan, zitten veel in een pak en zijn relatief groot, dus je hebt er minder nodig. Zitten geen rare ingrediënten in.

Ik gebruik al sinds haar geboorte Lidl luiers, ik vind ze super en 1x in de zoveel tijd onwijs leuke aanbieding waar ik gelijk 10 pakken van koop. 2 pakken voor 10 euro bijv.  En doekjes van de action. 
Maar idd aan het begin is het even aftasten want dan koop je straks een voorraadje en dan kam hij/zij er niet tegen. 
Ik had rond 5 maanden al een pakje in de kast liggen en later met de babyshower een luiertaart gekregen.

Ik zou 2 of 3 pakken kopen, meer niet. Sommige kindjes zijn allergisch voor bepaalde luiers dus sla niet teveel in. Met 1 pak doe je ongeveer 1 week (als newborn dan, later doe je er langer mee) 
Mijn dochters wogen allebei rond de 4 kilo en konden maat 1 luier maar 2 weken aan,toen gingen ze al naar maat 2. Dus wacht even af hoe groot je kindje het is ;)
Ik heb ook luiers van Kruidvat,  vind ze super Fijn. Doekjes ook van Kruidvat. Niks mis mee. Als de doekjes in de aanbieding zijn betaal je €0.90 per pakje. Persoonlijk vind ik pampers echt te duur, ook in de aanbieding. Ik besteed dat geld liever aan wat extra kleertjes dan aan een luier die ze binnen een uur weer vol poepen.
Bij Kruidvat kun je dichte pakken omruilen voor een maatje groter! Ik had 3 pakken van maat 2 over, die kon ik kosteloos en zonder bon omruilen voor maat 3 in de winkel. Ideaal!!! 
En als je bij Kruidvat online besteld heb je het de volgende dag in huis (boven de €50 gratis verzending en daar zit je zo aan met luiers)
Dus ik zou er niet teveel over nadenken, zorg gewoon dat je wat in huis hebt en je hebt zo wat bijgekocht als het nodig is!

Ik zou 2 of 3 pakken kopen, meer niet. Sommige kindjes zijn allergisch voor bepaalde luiers dus sla niet teveel in. Met 1 pak doe je ongeveer 1 week (als newborn dan, later doe je er langer mee) 
Mijn dochters wogen allebei rond de 4 kilo en konden maat 1 luier maar 2 weken aan,toen gingen ze al naar maat 2. Dus wacht even af hoe groot je kindje het is ;)
Ik heb ook luiers van Kruidvat,  vind ze super Fijn. Doekjes ook van Kruidvat. Niks mis mee. Als de doekjes in de aanbieding zijn betaal je €0.90 per pakje. Persoonlijk vind ik pampers echt te duur, ook in de aanbieding. Ik besteed dat geld liever aan wat extra kleertjes dan aan een luier die ze binnen een uur weer vol poepen.
Bij Kruidvat kun je dichte pakken omruilen voor een maatje groter! Ik had 3 pakken van maat 2 over, die kon ik kosteloos en zonder bon omruilen voor maat 3 in de winkel. Ideaal!!! 
En als je bij Kruidvat online besteld heb je het de volgende dag in huis (boven de €50 gratis verzending en daar zit je zo aan met luiers)
Dus ik zou er niet teveel over nadenken, zorg gewoon dat je wat in huis hebt en je hebt zo wat bijgekocht als het nodig is!

Zou niet teveel van een merk inslaan want wellicht krijgt j kindje uitslag van een bepaald merk.
Billendoekjes zou ik zonder parfum kopen. Van de Etos heb je sensitive en hypo allergeen

Hier al heel wat op voorraad staan, 6 pakken maat 1 en 6 pakken maat 2 ? (pampers) maar ik ben wel zwanger van een tweeling. Ik hou ook echt de aanbieding in de gaten.  Doekjes gebruiken we hier de sensitive van de Etos. 
Dit omdat ons zoontje goed reageerde op pampers en de billendoekjes van de Etos. 

Terug
Bovenaan